Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,322.35 0.93%    KMB 6,202.99 -0.46%    MPT 64,939.86 -0.09%    OHB 4,650.00 1.09%    RZLV 38.00 -5%    RZUS 55.70 9.22%    SBT 2,707.00 6.12%    TEL 318.00 2.91%    TNB 17,400.00 0.29%    ZPKO 2,270.00 0%    

Дејан Мишковски – Gevino Wines со приказна за себе, посебно доживување, нешто кое што секој треба да го искуси!

Време: 17:42

Датум: април 20, 2020

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Благодарение на Gevino Wines македонското вино денес е многу подостапно до македонскиот потрошувач. Овој наш вински бренд кој доаѓа од реномираната гевгелиска винарија Риго Импекс последниве две години ни овозможува уникатно персонализирано потрошувачко искуство. Со својата прифатлива цена, со доставата до домовите, вината на Гевино се сѐ почесто присутни во нашите домови, ресторани, овозможувајќи ни да уживаме во вкусот на квалитетните македонски вина. По тој  повод разговараме со Дејан Мишковски, млад и успешен претприемач кој е најодговорен за развој на овој наш бренд.

Денар: Од каде идејата за Gevino Wines персонализирани македонски вина?

Идејата дојде од потребата да креираме едно поинакво искуство за потрошувачите. Да креираме персонализирано винско искуство прилагодено кон потребите и желбите на потрошувачите. Да предизвикаме позитивни емоции, а истовремено да потикнеме почеста консумација на македонско вино, како производ кој има многу бенефити за здравјето.

Сакавме да постигнеме препознатливост, нудејќи вино по одлична цена и квалитет, а сето тоа збогатено со персонално искуство. Токму овој пристап ни овозможи постојано да имаме континуиран раст, луѓето да се одлучуваат за нашите вина и секојдневно да ги употребуваат. Моментално можат да се најдат во повеќе од 200 маркети и ресторани ширум Македонија, во линија од 4 типа на вино, Вранец, Смедеревка, Розе и Мерло соодветно амбалажирани во асортиман од над 10 производи за задоволувње на сечиј вкус и потреба.

Денар: За кого се наменети овие вина, и какви се реакциите на луѓето?

Нашите вина се наменети за сите оние кои што препознаваат квалитетно вино, кои сакаат добро вино, а што преферираат персонализирано винско искуство. Гевино вината нудат спој на функционалните и емотивните карактеристики. Преку креативните етикети кои се out of the box, потрошувачите можат и самите да учествуваат во нивната персонална креација, и на таков начин да бидат дел од нивната винска проказна

Најголем дел од потрошувачите кои веќе имаат нарачано вино од нас се враќаат повторно, го препознаваат нашиот труд и квалитетот на нашите производи, а по наши сознанија тие се веќе наши лојални потрошувачи и на нашите вина од нашата редовна линија.

Денар: Колку трае еден циклус, од нарачка до изработна на лична етикета па до достава?

Нашиот тим е во постојана комуникација со нашите потрошувачи и наш врвен приоритет е квалитетот и експедитивноста, а наша најголема грижа е секој еден клиент да биде апсолутно задоволен од неговиот избор. Па затоа, вообичаено нарачките се подготвени и доставени во рок од 1 работен ден. Кога станува збор за персонализирани вина наменети за маркети, вообичено нарачките се подготвуваат една недела пред да почне доставата, односно секогаш се стремиме вината да бидат достапни минимум една недела пред настанот за кој се наменети се со цел потрошувачите да имаат доволно време да дознаат за истите и да можат навремено да ги купат.

Денар: Променувате т.н. паметен или content маркетинг колку ваквиот пристап ви помага во развојот на бизнисот?

Како млад тим секогаш се трудиме да бидеме во тренд со светските случувања, постојано сме посветени на обуки и семинари како во нашата држава, така и надвор од неа, па затоа сметам дека воопшто не ни претставува проблем да го таргетираме точно она за кое што сметаме дека нашата публика е најзаинтересирана. Преку користење на сите социјални мрежи како и на нашата веб страна www.gevino.com.mk,  се трудиме да допреме до што поголема целна група, на начин на којшто секој оној што ќе го види постот да не остане рамнодушен. Содржините се секогаш различни и се од секаков тип, од едукативни до забавни, за најмлади до највозрасни, од консументи на вино за забава до страствени љубители на добра чашка. Фидбекот е позитивен, често сме споделувани, нешто на кое што сме особено горди, а дури понекогаш можеме да ги видиме нашите идеи користени и од други компании.

Денар: Редовното и умерено консумирање вино носи многу здравствени придобивки. Неретко се вели дека го продолжува и нашиот животен век. Кој е вашиот совет за потрошувачите?

Придобивките од умерено консумирање на квалитетно вино се огромни, и со самото тоа, виното по своето позитивно влијание на човечкиот организам не може да се спореди со ниту еден друг вид на пијалок. Виното е полно со витамини и минерали од кои најистакнати се витамините А, Б и Ц, а од минералите магнеизум и натриум. Хранливата вредност во еден литар вино изнесува најчесто помеѓу 600-800 калории. Како дел од придобиките можам да набројам:

  • Го намалува нивото на вкупен холестерол
  • Ги подобрува когнитивните способности
  • Го зголемува имунитетот и отпорноста на организмот од болести
  • Антиоксидансите со кои е богато ги обновуваат оштетените крвни садови
  • Ги штитат забите и сл.

Кога на сето ова ќе додадеме и дека консумацијата на виното со храна како риба, црвено месо, сирење, или пак во комбинација со разновидно овошје е вистинско уживање, тогаш препораката за консумација на вино е повеќе од доволна.

На крај да не заборавиме и дека виното важи за пијалок на боговите.

Денар: Кое вино од Гевино Ви е вам омилено?

Често се наоѓам во ситуација да ме прашаат кое вино е најубаво и најквалитетно. Јас сметам дека се зависи од тоа какво вино се преферира и за каква прилика, дали и со каква храна ќе се консумира и слично. Сметам дека секое вино од нашиот асортиман е одличен избор, праказна за себе, посебно доживување, нешто кое што секој треба да го искуси пред да донесе одлука за неговиот избор. Сепак, јас лично, најмногу преферирам црвено вино, поточно Гевино Мерло. Истото во зимски услови го комбинирам со црвено месо, а на лето со полесна храна, односно најчесто со разновидни слатки овошја.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Перица Вичишки – моќта на нашите брендови како и посветеноста на вработените во „Атлантик Група“, ни помогна ефикасно да ја надминеме оваа криза!

    Перица Вичишки – моќта на нашите брендови како и посветеноста на вработените во „Атлантик Група“, ни помогна ефикасно да ја надминеме оваа криза!

    Денар:Изминатите неколку месеци беа исклучително тешки како за бизнисите, така и за потенцијалните потрошувачи. Каков ефект имаше пандемијата над „Атлантик Група“ – Скопје? Во текот…

  • Интервју со Томе Талевски, сопственик на “Тргокожа Битола”- создаваме чевли од природна кожа со многу љубов и внимание!

    Интервју со Томе Талевски, сопственик на “Тргокожа Битола”- создаваме чевли од природна кожа со многу љубов и внимание!

    Денар: Тргокожа Битола е македонска компанија која создава рачно изработени чевли и сандали, создадени од најквалитетна кожа и креирани со големо внимание, резултат на долга традиција во занаетчиството. Колку долго…

  • Интервју со Тошо Мицевски, основач на TeachHoot

    Интервју со Тошо Мицевски, основач на TeachHoot

    Имплементацијата на сопствените идеи, дури и кога звучат лудо, е една од предностите на е-бизнисот Границите коишто до вчера претставуваа пречка во комуникацијата, работата и…

  • Интервју со Руи Кореиа, директор и претседател на Бордот за едукација на ACI – Асоцијација на финансиски пазари

    Интервју со Руи Кореиа, директор и претседател на Бордот за едукација на ACI – Асоцијација на финансиски пазари

    Од ноември 2017 година во ACI FMA, и со улога да се развијат алатките за образование на Здружението на учесниците на пазарот, Руи има глобална…

  • Ивона Милошеска, „Хилтон“: Многу успешно се справуваме со предизвиците во работењето неполна година по отворањето

    Ивона Милошеска, „Хилтон“: Многу успешно се справуваме со предизвиците во работењето неполна година по отворањето

    Топлото гостопримство и подготвеноста да се исполни секоја желба и барање на гостите за време на нивниот престојот во хотелот DoubleTree by Hilton Skopje е…

  • Интервју со Александар Убавков, член на УО на МАСИТ и Регионален Менаџер на МУСАЛА Софт

    Интервју со Александар Убавков, член на УО на МАСИТ и Регионален Менаџер на МУСАЛА Софт

    Денар: Како ја оценувате моменталната даночна политика за ИКТ секторот во Македонија од аспект на данок на личен доход, данок на добивка и останати даноци?…

  • Интервју со Горан Цветинов, генерален директор на „Нептун“

    Интервју со Горан Цветинов, генерален директор на „Нептун“

    „Нептун“ и „Балфин“ сериозно ги вреднуваат вработените, партнерите и клиентите Најголемиот ланец маркети за бела техника и електроника во Македонија, „Нептун“, којшто е член на…

  • Интервју со Анита Ангеловска-Бежоска, гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Анита Ангеловска-Бежоска, гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Анита Ангеловска-Бежоска стапи на функцијата гувернер на Народната банка на Република Македонија во мај 2018 година, со речиси дванаесетгодишно претходно работно искуство во институцијата. Во…

  • Филип Поповски: ФФМ е професионална институција со единствена цел развој на македонскиот фудбал

    Филип Поповски: ФФМ е професионална институција со единствена цел развој на македонскиот фудбал

    На натпреварот против Лихтенштајн, Фудбалската федерација на Македонија одбележа значаен јубилеј, 25 години од првиот официјален натпревар на репрезентацијата на Македонија. Веројатно, ви е драго…

  • Интервју со Анита Спасовска – генерален директор на Бучен Козјак Куманово

    Интервју со Анита Спасовска – генерален директор на Бучен Козјак Куманово

    Денар: Бучен Козјак е млекарница која е позиционирана како фамилијарна и традиционална. Во која развојна фаза се наоѓа сега млекарницата? А: Бучен Козјак постои 35…