2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИFerrari повторно е „најсилниот“ бренд во светот

Ferrari повторно е „најсилниот“ бренд во светот

„Ferrari“ потвторно се врати на лидерската позиција на „најсилен бренд“ во светот. Ова го покажува годишното рангирање на „Brand Finance“.

„Црното коњче“ повторно е највлијателниот симбол во светот, успевајќи да се бори против конкуренцијата од 500 брендови со најголемата економска вредност. „Ferrari“ се врати на врвот на листата по пет години отсуство.

Факторите, кои ја засилуваат позицијата на „Ferrari“, се важните инвестиции за создавање на 15 нови модели, од кои некои хибридни, како и фактот дека уште во мај минатата година била продадена целото производство на компанијата за 2018-та година и дел од производството за 2019-та година.

„„Ferrari“ ги остави зад себе останатите 14 бреднови“ кои имаат рејтинг ААА + или се определени како „исклучително силни“, меѓу кои се многу познати брендови, како „Rolex“ и „Coca Cola“, така и непознати, како кинеската банка „ICBC“ и кинескиот систем за размена на пораки „We chat“.

Како водечки производител на луксузни автомобили, „Ferrari“ е непрофитен лидер во дизајнот и иновациите, рече претставникот на „Brand Finance“, Масимо Пицо. Логото со „Црното коњче“ е совршен симбол на силата и виталноста на марката, која неодамна објави дека планира нови модели и е во можност да ги прошири своите бизнис надвор од автомобилскиот сектор, додаде тој.

Ако, сепак, економската вредност на трговската марка е поставена како критериум, при пресметувањето на нејзината нето добивка, тогаш таа во рангирањето повторно ќе победи, исто како и „Amazon“ во минатата година. Според лондонската консултантска компанија „растот од 24,6% на економската вредност се должи на имиџот и угледот, кој му донесе на брендот „Amazon“ импресивната вредност од 187,9 милијарди долари“.

„Amazon“ за 30 милијарди американски долари го надмина вториот „Apple“, кој објави раст од 5 отсто или 153,6 милијарди долари. На третото место се рангира „Google“ со зголемување од 18,1% или 142,7 милијарди долари. „Facebook“ забележа пад до 7-то место (+ 9% раст) по петтата позиција во минатогодишната оценка и е единствената социјална мрежа, која не бележи двоцифрен раст.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП