5 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИDaimler, BMW и Volkswagen започнаа „пазарење“ со Трамп

Daimler, BMW и Volkswagen започнаа „пазарење“ со Трамп

Шефовите на „Daimler“, „BMW“ и „Volkswagen“ се сретнаа со американскиот амбасадор во Берлин, за да лобираат за нулта тарифи за автомобили во претстојниот нов трговски режим меѓу ЕУ и САД. Според „FT“ тие му ветиле на Ричард Гренел да го користи своето влијание за да обезбеди нулта царински стапки за увоз на американските автомобили во Европа, додека Вашингтон да го стори истото за нив.

На средбата беа присутни Дитер Цетче од „Daimler“, Харалд Кругер од „BMW“ и Херберт Дис од „VW“, а исто шефот на производителот на делови „Continental“, Елмар Дегенхарт и претседателот на трговска организација „VDA“, Бернхард Матес. Тие го увериле Гренел дека ќе го задржат сегашното високо ниво на инвестирање на нивните компании во САД. Сите три германски гиганти имаат импресивни производствени капацитети надвор од океанот; всушност лани секоја втора нивна машина произведена во САД, потоа била изнесена за други пазари како Кина, на пример.

Во моментов ЕУ го оданочува увозот на американски автомобили со 10%, додека САД става 2,5% должност за европските (но цели 25% на комбиња и пикапи за да го зачува најпрофитабилниот сегмент за своите производители).

Претседателот Доналд Трамп сепак се закани да покачи драстично царините врз европските машини, бидејќи смета дека сегашната ситуација е закана за националната безбедност на земјата. Се зборуваат 20% или 25% од сите автомобили во ЕУ.

Ниту германските гиганти, ниту владата во Берлин не можат да направат вакви договори – ова е предност на Европската комисија. Според извор на „FT“ шефовите на трите концернот сакале само да го одржат односот на Вашингтон кон намалувањето на сите давачки пред да ги активираат лобистите во Брисел.

Се тврди дека тие предложиле и намалувањето на нетарифните ограничувања, како на пример барањата за стандардизација на компонентите, кои во моментов го отежнуваат увозот на американски автомобили во Европа. „FT“ дава пример со браниците: европските стандарди бараат тие да се меки, за да ги штитат пешаците при удар, додека американските ги прават тврди за да ги заштитуваат патниците во возилото.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП