20 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКои се најскапите брендови во светот?

Кои се најскапите брендови во светот?

За прв пат две кинески компании се најдоа во топ 10 најскапи брендови во светот.

Тоа се „Alibaba“ и „Tencent“, кои се најдоа во друштво со гиганти како „Apple“ и „Google“, покажува рангирањето на „BrandZ“, цитирано од страна на „CNN“.

Број девет во рангирањето е за „Alibaba“ – компанијата на милијардерот Џек Ма, како брендот е оценет на 113 милијарди долари, откако компанијата е успешна не само во сферата на електронската трговија, туку нуди и облачни услуги и мобилни плаќања.

На петтата позиција пак се наоѓа „Tencent“ – првата кинеска компанија со пазарна капитализација која надминува 500 милијарди долари. Пред неа се само „Google“, „Apple“, „Amazon“ и „Microsoft“, а зад себе бренд, како „Facebook“.

Оценката на брендот „Tencent“ се зголеми за 179 милијарди долари, што е раст од 65% во однос на минатогодишната листа, кога кинеската компанија ја заземаше десетта позиција.

„Tencent“ е активна во областа на онлајн игрите, апликациите, комуникациите и платежните услуги.

Топ 10 најскапи брендови во светот:

1. Google

2. Apple

3. Amazon

4. Microsoft

5. Tencent

6. Facebook

7. Visa

8. McDonald’s

9. Alibaba

10. AT&T

Дорин Ванг, шефот на „BrandZ“, коментира дека рангирањето покажува како кинеските гиганти „Alibaba“ и „Tencent“ од локални играчи стануваат глобални корпорации.

Според Ванг, кинеските компании се соочуваат со сериозни предизвици на меѓународните пазари, како што е недоволната доверба во квалитетот на економската историја на Кина.

Сепак, новата генерација на потрошувачи ширум светот создаваат можности за горенаведените корпорации, вели тој.

„Иако пенетрацијата на американскиот пазар се уште е на далечна фаза и за двата брендови, другите региони во светот ги гледаат добро“, вели Ванг.

„Alibaba“ создава успешен пазар во земји како што се Бразил и Чиле, каде онлајн продавницата „AliExpress“ станува водечка платформа за тргување. Компанијата, исто така, има силно присуство во земји како што се Израел, Шпанија и Јужна Кореја.

Од друга страна, „Tencent“ успешно работи на голем број азиски пазари, како што се Тајланд и Сингапур.

Рангирањето на „BrandZ“ се објавува годишно од „WPP“ и „Kantar Millward Brown“. „Google“ ја зазема лидерската позиција во осум од изминатите 12 години. Вредноста на компанијата се зголеми за 302 милијарди долари, или 23% повеќе од минатата година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП