26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИГрафик на денот: Најбараните светски брендови во светот

График на денот: Најбараните светски брендови во светот

17 брендови од брзата храна за широка потрошувачка (FMCG) се избираат повеќе од 1 милијарда пати од потрошувачите во светот секоја година. Тоа го покажува овогодинешното издание на извештајот на „Brand Footprint“ на консултантската компанија „Kantar WorldPanel“, објави „Statista“.

Мерките за рангирање се, кои брендовите биле купувани најмногу и најчесто од корисниците.

Лидерот во ова рангирање за оваа година е „Coca-Cola“, бренд кој е избран од полиците во продавниците 5,8 милијарди пати годишно.

„Colgate“ и „Maggi“ се рангирани на второто и третото место и се најдобро означените брендови за лична нега и храна.

„Colgate“ е единствениот бренд избран од повеќе од половина од светското население – 62% од светското население.

„Maggi“ пак е најбрзо растечка марка во топ 50 со глобално присуство – со раст од 14% на показателот колку домаќинства и колку често се купувани нејзините производи. Ова му помогна на брендот да се премести за една позиција во оваа година.

Шест од 17-те брендови, избирани над 1 милијарда пати годишно, се во сопственост на „Unilever“ која води на листата на производителите со 36 милијарди купувања. Портфолиото на „Unilever“ ги вклучува „Lifebuoy“ на 4-та позиција и „Sunsilk“ и „Knorr“ меѓу првите 10. „Dove“, „Lux“ и „Sunlight“ се другите имиња на компанијата во клубот на милијардери.

Две марки на „Pepsico“ – „Lay’s“ и „Pepsi“, заедно со „Nescafe“ и „Indomie“ – се меѓу најуспешните брендови на „Indofood“ во Азија и Африка – со кои завршуваат првите десет. „Nestle“ и „Downy“, „Palmolive and Sprite“ на „P & G“ се другите брендови кои оваа година се приклучуваат кон клубот на глобалните брендови, избирани од корисниците над 1 милијарда пати годишно.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП