Резултатите на француската компанија „LVMH“ продолжуваат да се охрабруваат од обновувањето на секторот за луксузни стоки во Кина, откако побарувачката на чантите „Louis Vuitton“ и парфемите „Dior“ се зголеми за време на божиќната сезона, пишува „Bloomberg“.
Приходите од продажба за четвртиот квартал бележат раст од 11%, објави компанијата со седиште во Париз, меѓу чии брендови се редат „Fendi“ и „TAG Heuer“. Според овој показател „LVMH“ ги надминува прогнозите на аналитичарите кои очекуваа раст од 8,9%, според истражувањето на „Bloomberg News“.
Акциите на компанијата ја завршија берзанската трговија со 3,7% раст на цената. Денес акциите поскапуваат со над 4%.
„Остварувањата силниот динамичен кинески пазар, продолжува и во почетокот на 2018-та година’, коментира извршниот директор Бернар Арно.
Презентацијата на сите единици ги исполнува или надминува прогнозите во извештајниот период, а компанијата наведува дека се радува на раст на резултатите од продажбата на козметика и шминка во Азија во текот на целата година.
Продажбата на француските луксузни конгломерати „LVMH“ и „Kering“, која е сопственик на „Gucci“, расте во позадина на помалите конкуренти во момент во кој инвестициите во подобрувањето на производите и подоброто достигнување од онлајн корисниците се исплати.
Кина повторно во преден план е како извор на раст на индустријата, откако продажбата на луксузни стоки се намали поради неколкугодишната кампања за борба против корупцијата во азиската земја.
„LVMH“ коментира дека е „претпазливо уверена“ за 2018-та година, и покрај „неповолните валутни флуктуации и геополитичка несигурност“.