1 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗApollo IE – чудовиштето од Хонг Конг со италијански мотор (фото+видео)

Apollo IE – чудовиштето од Хонг Конг со италијански мотор (фото+видео)

„Apollo IE“ доаѓа со V12 мотор без турбо и хибриден систем, а „IE“ значи „Intensa Emozione“, што е целосно оправдано со оглед на карактеристиките на преработениот хиперавтомобил. „Apollo“ е наследник или ако сакате следната фаза од развојот на компанијата – „Gumpert“, креиран од Роланд Гумперт. Сепак, тој веќе не е дел од компанијата со седиште во Хонг Конг и го усвои името на првата компанија „Apollo“. Логично.

Исто како и на почетокот на „Gumpert“,„Apollo“ има јасна цел – да создаде возбудливи и интересни автомобили кои не се враќаат на производството на наметнатите компании во овој елитен сегмент од пазарот. Кој нè доведува до моторот на „IE“- 6,3-литарск атмосферски V12, со ограничувач на брзината на 9000 вртежи во минута.

Моторот доаѓа од „Autotecnica Motori“ и претставува сериозно дизајниран мотор на „Ferrari“, кој инаку се користи во моделите „F12tdf“ и „LaFerrari“. Неговата моќ е 780 коњски сили, ова го ветуваат од „Autotecnica Motori“.

Високите стандарди поставени од моторот се однесуваат на целиот автомобил. Автомобилот е изграден околу монокок на јаглеводородни влакна, а од истиот материјал е изградена и каросеријата.

Овие компоненти се произведени од страна на компанијата која создава јаглеродни компоненти за „Pagani“. Тежината на шасијата е само 105 килограми и вкупната тежина на „IE“ е 1250 кг, што не е многу, со оглед на моќта на моторот.

Моторот работи со секвенцијален пренос со шест брзини „Hewland“ со варијабилни преносни стапки и менување на управувачката опрема. Сето ова значи многу брзина и динамика. Максималната брзина е 335 км/ч и забрзувањето од 0 до 100 км/ч е 2,7 секунди. Страничното оптоварување во аглите достигнува „2G“.

Сета оваа моќ, сепак, мора да биде добро притисната на патот. Двата главни елементи во аеродинамичниот пакет на „IE“ се предните и задните крила, задните делови имаат прилагодлив дел. Со брзина од 300 км/ч тие генерираат удар од 1350 килограми, а 656 од нив паѓаат на предниот дел на автомобилот. Во однос на аеродинамичката ефикасност, „IE“ се приближува до прототипот „LMP2“ во перформансите на 24 часа на Ле Ман.

Конечно, „IE“ беше создаден од тим млади инженери – најстариот меѓу нив е шефот на компанијата кој има 45 години. Главниот дизајнер има 27 години и главен инженер одговорен за аеродинамиката – 23 години. Компанијата планира да произведе 10 едници од „IE“, од кои секоја е со цена од најмалку 2,3 милиони евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП