Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,711.00 -0.22%    CKB 600.00 0%    GRNT 749.26 2.64%    KMB 3,877.73 2.32%    MPT 29,000.00 3.2%    OHB 5,603.27 -0.83%    OKTA 3,582.84 3.79%    PPIV 38,450.00 -2.94%    SBT 1,901.00 -2.9%    STB 940.00 0%    STIL 125.00 0.47%    TEL 280.11 0.04%    TNB 13,150.00 0%    TPLF 1,800.00 0.03%    ZILU 167.71 1.64%    

(ФОТО)Божиновски часовници и накит ја претстави колекцијата Calvin Klein watches & jewelry

Време: 13:26

Датум: октомври 13, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Синоќа пред македонската публика во фоајето во МОБ „Божиновски часовници и накит“ ја претстави колекцијата на брендот Calvin Klein. Во оваа колекција на часовници и накит преовладува минималистичкиот стил на брендот кој веќе ја има изградено препознатливоста во овој правец.

На Македонскиот пазар овој бренд е присутен подолго време и веќе има изградено силни врски и лојалност од страна на клиентите, најмногу поради идеалната синергија на сензуалноста и природноста кои се неговата главна одлика.

„Очекувам оваа колекција на часовници и накит на Calvin Klein уште посилно да ја зацврсти лојалноста кон брендот на нашиот пазар бидејќи кога се работи за минималистичкиот стил и испишувањето на една најмала линија во однос на дизајнот може да резултира со голема впечатливост. Колекцијата ја задржува својата рафинираност и ненаметливост во континуитет, како бренд постојано следејќи ги моменталните модни трендови“, изјави Игор Божиновски сопственик и генерален менаџер на компанијата „Божиновски часовници и накит“.

Божиновски истакна дека поголеми позитивни промени и вистинско освежување на овој бренд очекува во колекциите од 2018та година, кога во истите директно ќе биде видлив печатот на новиот креативен директор на групацијата Calvin Klein, познатиот дизајнер Рав Симонс, кој најави револуционерни промени во модната групација.

Актуелната колекција на Calvin Klein Watches & Jewelry е украсена со новото лого кое го воведе Раф Симонс во Февруари годинава, но најголем дел од колекциите за 2017та година кога тој го превзема кормилото на компанијата веќе беа во финална фаза. На меѓународниот саем за часовници Baselworld 2017 година, за време на претставувањето на рекламната кампања на часовниците и накитот од овој бренд, Раф Симонс изјави дека како компанија не сакаат да ангажираат ѕвезди за рекламите, туку дека тие преку своите реклами ги создаваат ѕвездите.

Креативниот патерн на Раф Симонс, како што тој истакнува, е во користењето на спомените и визиите за иднината и нивното имплементирање во денешницата, создавајќи нераскинлив спој помеѓу емотивното и сензуалното,совршено претопени во минимализмот како главна одлика на брендот.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Deutsche Bank по грешка исплати 28 милијарди евра

    Deutsche Bank по грешка исплати 28 милијарди евра

    Германскиот најголем заемодавач „Deutsche Bank“ призна дека во петокот при рутинска операција, по грешка изврши трансфер од дури 28 милијарди евра, износ поголем и од…

  • Погледнете како новите роботи склопуваат столчиња (видео)

    Погледнете како новите роботи склопуваат столчиња (видео)

    Мака ви е од неразбирливи упатства за склопување на новиот мебел и не знаете што со него, на помош доаѓа новиот робот кој може да…

  • Qualcomm започна со отпуштања на вработените

    Qualcomm започна со отпуштања на вработените

    Производителот на чипови „Qualcomm“ започна да скратува работни места како дел од ветувањето кон инвеститорите ги намали годишните трошоци со 1 милијарда долари, објави компанијата,…

  • Акциите на Amazon се приближуваат до нов рекорд

    Акциите на Amazon се приближуваат до нов рекорд

    Акции на „Amazon.com Inc.“ достигнаа раст од 2,7% во сесијата во четвртокот достигнувајќи го речиси рекордот од 12-ти март, откако основачот и извршен директор Џеф…

  • American Express успеа да ги исполни очекувањата за првиот квартал

    American Express успеа да ги исполни очекувањата за првиот квартал

    „American Express“ (AmEx) со леснотија ги надмина очекувањата на „Волстрит“ за добивката за првиот квартал од годината благодарение на рекордното инвестирање во нејзините картички за…

  • P&G купува единица на германската Merck за 3,4 милијарди евра

    P&G купува единица на германската Merck за 3,4 милијарди евра

    „Procter&Gamble“ објавија дека постигнале договор за купување на здравствената единица на германскиот фармацевтски гигант „Merck“, објави „Ројтерс“. Цитираниот износ е 3,4 милијарди евра. Набавката ќе…

  • НЛБ Банка АД Скопје добитник на наградата Europe Banking Awards 2017

    НЛБ Банка АД Скопје добитник на наградата Europe Banking Awards 2017

    НЛБ Групацијата четврта година по ред бележи континуирано зголемување на нето добивката, при што во 2017 година има остварено рекордна нето добивка од 225,1 милиoни…

  • „Starbucks“ ќе затвори 8.000 кафулиња поради расизам

    „Starbucks“ ќе затвори 8.000 кафулиња поради расизам

    Американскиот ланец на кафулиња во Старзбург одлучи да ги затвори сите под нивно водство во САД,  поради бранот на негативни реакции кои произлегоа поради апсење…

  • Проектот на Пакомак „Are you recycling?“ ги собра на едно место најеколошките ресторани и кафулиња за 2017-та

    Проектот на Пакомак „Are you recycling?“ ги собра на едно место најеколошките ресторани и кафулиња за 2017-та

    Пакомак ги собра на едно место општествено одговорните кафулиња од Скопје кои редовно ја собираат својата, пред сè стаклена амбалажа, во посебни канти на Пакомак,…

  • „Нетфликс“ забележа најбрз раст на приходите во историјата на компанијата

    „Нетфликс“ забележа најбрз раст на приходите во историјата на компанијата

    Приходите на „Нетфликс“ во изминатите три месеци достигнаа 3,7 милијарди долари, 40 отсто повеќе од лани, што е најбрз раст на приходите во историјата на…