Британската компанија „Burberry“ ги објави резултатите од продажбата за првиот квартал, кои ги надминаа очекувањата. Ова сигурно ќе го поддржи новиот извршен директор Марко Гобети во неговите обиди да се искористи пазарот за луксузни стоки во Кина, додека го реструктуира бизнисот на компанијата во САД, коментира „Bloomberg“.
Приходите од продажбата на мало на групата за луксузни стоки се зголемуваат со 3% на основна до 478 милиони фунти (613,2 милиони долари), што е над оценките на аналитичарите за 471 милиони фунти. Споредливите продажби се зголемија со 4% во однос на рејтингот за 2,5% во првиот квартал.
„Burberry“ изјави дека резултатите се поддржани од силните перформанси во Кина, која придонесува со меѓу 4% и 6% раст во Пацификот. Велика Британија е лидер во Европа, а претставувањето на американските континенти останува слабо со пад помеѓу 1% и 3%, изјави компанијата.
Гобети, поранешниот шеф на „Celine“ од „LVMH“, ја презеде функцијата главен извршен директор на „Burberry“ овој месец од Кристофер Бејли, кој ќе ја продолжи кариерата во компанијата како креативен директор. Како дел од подготовките за трансферот на лидерската позиција компанијата ги намалува трошоците и ги рационализира брендовите во обид да ја зголеми профитабилноста.
Американскиот бизнис на „Burberry“ продолжува сепак да ја попречува компанијата. Британската група се повлекува од трговските центри, кои не се на прва класа места, и го скратува периодот на распродажби, за да даде поттик на цените и да го зајакне својот имиџ.
Компанијата ги остави прогнозите за добивката пред даноци за фискалната година без промена.