Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,711.00 -0.22%    CKB 600.00 0%    GRNT 749.26 2.64%    KMB 3,877.73 2.32%    MPT 29,000.00 3.2%    OHB 5,603.27 -0.83%    OKTA 3,582.84 3.79%    PPIV 38,450.00 -2.94%    SBT 1,901.00 -2.9%    STB 940.00 0%    STIL 125.00 0.47%    TEL 280.11 0.04%    TNB 13,150.00 0%    TPLF 1,800.00 0.03%    ZILU 167.71 1.64%    

Nestle разгледува повлекување од американскиот кондиторски пазар

Време: 10:51

Датум: јуни 17, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

Новиот извршен директор на „Nestle“, Марк Шнајдер очигледно напредува со реструктуирањето на најголемиот производител во светот во прехранбената индустрија. Познатиот концерн по марките „Maggi“, „KitKat“, „Nescafe“ и „Nespresso“, најави повлекување на бизнисот со слатки производи во САД, а тоа вклучува и можна продажба, објави компанијата со седиште во Швајцарија.

„Nestle“ ќе ги истражуваат стратешките опции за производство на слатки, вклучувајќи ја евентуалната продажба. Таа додава дека до крајот на годината ќе биде завршен стратешкиот преглед.

На дискусија нема да бидат подложени сепак печивата од брендот „Toll House“. „Nestle“ планира да се прошири на другите производни сегменти како добиточна храна, вода, замрзната храна и храна за деца во САД.

Компанијата влезе во ќорсокак, откако корисниците во глобален аспект вложуваат повеќе на свежи намирници, додека готовите производи и готови јадења имаат застој на одделите во продавниците.

Со органски раст од 2,3 отсто во првиот квартал компанијата го забележа најслабиот старт на годината од последнава деценија. Шнајдер кој дојде во почетокот на 2017-та година на чело на компанијата, планира до 2020-та година растот да биде најмалку 5%.

За да се постигне ова, поранешниот шеф на „Fresenius“ се залага за проширување на основните бизниси и на ветувачкиот здравствен сектор. Различни производи, како такви за нега на кожата или специјална храна за возрасни и болни луѓе, ветуваат значително повисоки стапки на раст од заситениот на многу места пазар за колачи.

Во минатата година кондиторските производи, како чоколадните десерти „KitKat“ и „Crunch“ и чоколадото „Cailler“, придонесоа со околу една десеттина за приходите на групата од речиси 90 милијарди франци (83 милијарди евра). САД се најголемиот пазар за концернот, а приходите од продажба на чоколадни производи и други слатки производи таму сочинуваат само околу три проценти од вкупната продажба.

Според Меѓународната организација на производители на какао, лидер во производството на кондиторски производи по приходи е американската група „Mars“, следена од „Mondelez“ на второ место. „Nestle“ се рангираше на третото место.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Qualcomm започна со отпуштања на вработените

    Qualcomm започна со отпуштања на вработените

    Производителот на чипови „Qualcomm“ започна да скратува работни места како дел од ветувањето кон инвеститорите ги намали годишните трошоци со 1 милијарда долари, објави компанијата,…

  • Акциите на Amazon се приближуваат до нов рекорд

    Акциите на Amazon се приближуваат до нов рекорд

    Акции на „Amazon.com Inc.“ достигнаа раст од 2,7% во сесијата во четвртокот достигнувајќи го речиси рекордот од 12-ти март, откако основачот и извршен директор Џеф…

  • American Express успеа да ги исполни очекувањата за првиот квартал

    American Express успеа да ги исполни очекувањата за првиот квартал

    „American Express“ (AmEx) со леснотија ги надмина очекувањата на „Волстрит“ за добивката за првиот квартал од годината благодарение на рекордното инвестирање во нејзините картички за…

  • P&G купува единица на германската Merck за 3,4 милијарди евра

    P&G купува единица на германската Merck за 3,4 милијарди евра

    „Procter&Gamble“ објавија дека постигнале договор за купување на здравствената единица на германскиот фармацевтски гигант „Merck“, објави „Ројтерс“. Цитираниот износ е 3,4 милијарди евра. Набавката ќе…

  • НЛБ Банка АД Скопје добитник на наградата Europe Banking Awards 2017

    НЛБ Банка АД Скопје добитник на наградата Europe Banking Awards 2017

    НЛБ Групацијата четврта година по ред бележи континуирано зголемување на нето добивката, при што во 2017 година има остварено рекордна нето добивка од 225,1 милиoни…

  • „Starbucks“ ќе затвори 8.000 кафулиња поради расизам

    „Starbucks“ ќе затвори 8.000 кафулиња поради расизам

    Американскиот ланец на кафулиња во Старзбург одлучи да ги затвори сите под нивно водство во САД,  поради бранот на негативни реакции кои произлегоа поради апсење…

  • Проектот на Пакомак „Are you recycling?“ ги собра на едно место најеколошките ресторани и кафулиња за 2017-та

    Проектот на Пакомак „Are you recycling?“ ги собра на едно место најеколошките ресторани и кафулиња за 2017-та

    Пакомак ги собра на едно место општествено одговорните кафулиња од Скопје кои редовно ја собираат својата, пред сè стаклена амбалажа, во посебни канти на Пакомак,…

  • „Нетфликс“ забележа најбрз раст на приходите во историјата на компанијата

    „Нетфликс“ забележа најбрз раст на приходите во историјата на компанијата

    Приходите на „Нетфликс“ во изминатите три месеци достигнаа 3,7 милијарди долари, 40 отсто повеќе од лани, што е најбрз раст на приходите во историјата на…

  • Total ja купува Direct Energie за 1,7 милијарди долари

    Total ja купува Direct Energie за 1,7 милијарди долари

    Нафтената компанија „Total“ купува 74,3% од француската компанија за комунални услуги „Direct Energie“ за 42 евра по акција, додавајќи ги електричната енергија и природниот гас…

  • И Morgan Stanley забележа рекордна добивка

    И Morgan Stanley забележа рекордна добивка

    Профитот на „Morgan Stanley“ за првото тримесечје од годината е зголемен за над 40% на годишно ниво до рекордни вредности благодарение на бизнисот со трговија…