Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,299.13 -0.01%    GRNT 830.05 1.13%    KMB 5,209.45 3.13%    MPT 40,034.07 6.98%    MTUR 4,695.49 2.08%    OHB 6,413.12 -0.21%    OKTA 4,191.33 1.02%    PKB 14,300.00 2.87%    REPL 63,000.00 0%    RZIN 120.00 -1.64%    RZLE 37.00 0%    RZLV 79.00 9.31%    RZUS 141.00 2.39%    SBT 2,000.00 0%    STB 963.00 1.19%    STBP 900.00 0%    STIL 148.00 -6.92%    TEL 279.65 1.69%    TKVS 4,498.50 4.11%    TTK 983.00 2.97%    UNI 2,590.16 1.31%    ZILU 244.39 0.16%    

Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

Време: 15:32

Датум: март 22, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Разговор со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит, која e една од првите фирми во Македонија која се занимава со увоз, дистрибуција и продажба на пневматици на територијата на Македонија, и која е овластен увозник за Македонија на пневматиците од програмата на GOODYEAR групацијата:  Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava.

Денар: Каква е сообраќајната култура во Македонија, односно дали доволно луѓето се грижат за добрата состојба на нивниот автомобил?

Сообраќајната култура кај нас е на едно задоволително ниво, но евидентно е дека покажува и нагорен тренд.  Сепак тоа е нешто што се гради, а тука пресудно влијание имаат информациите со кои луѓето располагаат.  Сметам дека компаниите кои вршат продажба на автомобили и автомобилски компоненти, како експерти во својата област, имаат обврска за информирање и едукација на купувачите.  Пред се – важно е знаењето, а потоа тоа треба да стане навика.  Навиките ја прават културата.

Денар: Колку е важно за еден автомобил да има квалитетни пневматици?

Никогаш да не се заборави дека пневматиците се нашиот единствен контакт со патот. Целата моќност на моторот и кочниците, целата опрема и естетика на возилото, се е залудно ако не се тркала на квалитетни пневматици.  Сведоци сме дека доста често многумина за единствен фактор за одлука при изборот на пневматиците ја избираат цената.  Но, цената која ќе ја платите на почетокот – е само почеток.  Вашиот живот, животот на Вашето семејство се тркала на тие пневматици;  кому ќе му го доверите?  Доколку премиум брендовите се нешто што буџетот едноставно не го дозволува, тогаш вистински избор се квалитетните брендови – како на пример Sava или пак Fulda.  Нивното долгогодишно присуство на нашиот пазар е резултат на големата доверба која ја имаат кај купувачите.  А довербата е резултат на позитивните искуства.

Денар: Дали е препорачливо зимските гуми да се заменат со летни, иако не постои законска обврска?

Секако дека да;  можеби нема да го прекршите законот, но ќе ја искршите Вашата безбедност, а и буџет.  Наместо верно да Ве служат следната зима, Вашите зимски пневматици добро ќе се истрошат на летните жештини, а притоа и по цена на безбедноста – управливоста и кочењето се видно намалени.  Замислете дека треба да направите брз маневр, а Вашите гуми се меки и лизгави, со што управливоста битно се намалува.  Исто така, растојанието на кочење со зимските гуми во лето е поголемо.

Денар: Од кога постои Транзит, и што се вклучува вашата продажна програма? Со кого најчесто соработувате?

Транзит постои 24 години, а пневматиците ни се главна дејност.  Работиме со брендовите на Goodyear групацијата – Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica, но нашата понуда вклучува и Michelin, Tigar, Riken, Starfire итн.  Освен патничките, ги работиме и теретните пневматици.  Работиме големопродажба и малопродажба на патнички пневматици, како и продажба на теретни пневматици главно на транспортни компании.

Денар: Што е важно за развој на една компанија. Колку вложувате во вашите вработени, и во односите со клиентите?

На почетокот – тоа се квалитетни производи и услуги.  Без нив, се останато нема никаква смисла.  Но, кога тоа веќе го имате – следуваат вработените – тие се носечката сила на компанијата.  Инвестициите во нивниот развој и грижата за нив за нас е врвен приоритет.  А кај односите со клиентите – познати сме по својата флексибилност и прилагодливост.  Производите, вработените и релациите со клиентите се трите столба за успех на компанијата.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Радослав Нановиќ: Иднината со DHL ќе биде уште поинтересна и спектакуларна Денар: Годинава, DHL Македонија одбележа 25 години постоење во земјава. Како би ги претставиле…

  • Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    ИТ експерт со огромно работно искуство како во јавниот, така и во приватниот ИТ сектор во Словенија. Во 2007 година, г. Сајовиц основа сопствена комапнија…

  • Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Денар:Каков е предизвикот да се работи во ваква реномирана козметичка шведска компанија? – Орифлеим е без двоумење најдобрата компанија за која сум работел во својата…

  • Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Денар: Високиот квалитет, модерниот дизајн, удобноста и трајноста се синоними кога станува збор за Пункт Мебел? Колку време ви требаше за да дојдете до таа…

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…