26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКои се целите на Airbnb во следните 10 години?

Кои се целите на Airbnb во следните 10 години?

„Airbnb“, компанијата за краткорочно изнајмување, ја претстави својата стратегија за следните 10 години.

Стартапот планира да воведе многу нови можности на својата платформа, како хотели, ноќевања со појадок и луксузни имоти. Предвидени се измени кои им овозможуваат на големите групи на луѓе лесно да најдат соодветен претстој, каде што ќе останат.

Извршниот директор Брајан Чески ја најави стратегијата за следните 10 години на специјален настан што се одржа во Сан Франциско, објави „CNN“.

„Airbnb“ цели да сместува над 1 милијарда лица до 2028-ма година. Како дел од стратегијата за проширување, компанијата ќе понуди дополнителни методи за пребарување на вистинскиот имот.

Ова вклучува вклучување на филтрите за имот за одмор, единствено сместување, ноќевање со појадок и хотели.

Втората е особено важна, бидејќи во претходните години единственото нешто што не може да се најде на веб-страницата на „Airbnb“ беше хотелските соби.

Стартапот додава и нови услуги на име „Airbnb Plus“ и „Beyond by Airbnb“ наменети за патници кои сакаат да отседнат во луксузни домови или такви кои сакаат да купат уникатен, прилагоден специјално за нив пакет за патување. „Airbnb Plus“ лансираше 2.000 објекти во 13 градови.

Со цел да бидат вклучени во оваа листа, сопствениците на имотот ќе треба да ги исполнат посебните услови за да обезбедат дека тие се луксузен дом.

Компанијата, исто така, ја воведе услугата „Airbnb Collections“, која им овозможува на патувачките групи на луѓе да го ангажираат вистинскиот имот за себе.

Услугата првично ќе започне за семејни одмори и бизнис патувања, а подоцна ќе вклучи и опции за свадбени церемонии, меден месец и групни иницијативи.

Според Чески, најновите подобрувања на платформата ќе ја направат „Airbnb за сите”.

Компанијата, исто така, ќе отпочне нова програма за членство во „супергости“ подоцна во оваа година, која ќе биде слична на шемата за „супердомаќин“, систем за оценување на добри домаќини на платформата.

Носителите на дефиницијата за „супергостин“ можат да добијат попуст во цената на киријата или превозот или пристап до фитнес центри и така натаму.

„Супергостин“ програма ќе биде тестирана ова лето со 10.000 луѓе и официјално ќе биде пуштена на крајот од годината.

„Airbnb“ продолжува да се подлабочува во екскурзискиот бизнис, фокусирајќи се на искуството на потрошувачите. Компанијата сега нуди тури, часови за готвење, искачувања и така натаму.

„Airbnb“ има 10-годишна историја, вредна 31 милијарда долари. Во неговата платформа има 4.5 милиони имоти во 81.000 градови ширум светот.

Претходно овој месец, Лоренс Тоси, главниот финансиски директор, ја напушти компанијата поради судир со Чески за балансирање на финансиската стабилност поврзана со проширувањето на бизнисот.

По инцидентот, Чески посочи дека „Airbnb“ годинава нема да стане јавно претпријатие, како што претходно се тврдеше.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП