26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИElectrolux ги зголеми прогнозите за раст во Северна Америка

Electrolux ги зголеми прогнозите за раст во Северна Америка

Најголемиот производител на апарати за домаќинство во Европа „Electrolux“ ја зголеми прогнозата за раст во Северна Америка, откако профитот ги надмина очекувањата, а продажбата на климатизери во САД се зголемила, соопштува „Bloomberg“.

Се очекува побарувачката на електрични уреди на најголемиот пазар на компанијата со седиште во Стокхолм да се зголеми за 3% до 4% во оваа година, рекоа од „Electrolux“. За споредба, претходните прогнози предвидуваа раст од 2-3%.

Во вториот квартал оперативната маргина на „Electrolux“ е зголемен за еден процентен поен до 6,2%, главно поради најдобри резултати во Северна Америка.

„Продолжуваме да се фокусираме на управувањето со портфолиото и ефективноста на трошоците, а тоа не престанува да ни носи добри резултати“, рече главниот извршен директор Јонас Самуелсон.

Продажбата на „Electrolux“ во Северна Америка била поддржана од високите температури што доведе до раст на продажбата на климатизерите „Frigidaire“. Во комбинација со недостаток на трошоците направени пред една година, тоа ќе доведе до силно подобрување на оперативната маргина на бизнисот во Северна Америка во наредните квартали, вели тој.

Оперативната добивка е зголемена за 24% до 1,94 милијарди круни (234 милиони долари) во трите месеци до крајот на јуни. Аналитичарите, анкетирани од „Bloomberg“, во просек очекуваа 1,72 милијарди круни. Акциите поскапеа со до 6,4% – најголемиот раст од речиси три месеци, а потоа нивната цена падна до 3,7% до 282,30 круни.

Поставувајќи си за цел маргина на оперативната добивка од 6%, Самуелсон се фокусира на послабите единици и зголемувањето на продажбата на нови и попрофитабилни производи како пекарниците за готвење на пареа и машините за перење за деликатни ткаенини.

Откако шведската компанија се обиде да го купи одделот за електрични апарати за домаќинство на „General Electric“ пропадна во крајот на 2015-та година, Самуелсон, кој застана на чело малку потоа, ги прошири производите на компанијата, купувајќи неколку компании, вклучувајќи го европскиот бренд за кујнски прибор „Best“ и компанијата за уреди за готвење со вакуум „Anova“.

„Со оглед на добриот тренд во првото полугодие на пазарот за електрични апарати за домаќинство во Северна Америка останува силен и гледаме како благопријатната макросредина продолжува да ја поддржува побарувачката“, вели Самуелсон.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП