Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,750.00 -0.67%    BESK 10,071.76 -1.98%    CEVI 1,099.00 -3.93%    GRNT 809.72 -0.03%    KMB 3,356.57 -0.98%    MTUR 4,300.00 2.38%    RMDEN16 94.90 0%    RZLV 51.00 2%    STB 940.49 -0.04%    STBP 601.00 0.17%    STIL 138.00 -0.74%    TEL 295.44 -1.52%    TETE 2,299.47 0.56%    TKVS 3,100.00 -0.32%    TPLF 1,699.87 3.03%    TTK 953.00 0.63%    UNI 2,050.00 0%    

Софтверот и хардверот за игри ќе генерираат приходи од над 150 милијарди долари

Време: 11:02

Датум: јули 17, 2017

Категорија: НАЈНОВИ ВЕСТИ

Софтверот и хардверот за игри, земени заедно, за прв пат ќе донесат повеќе од 150 милијарди долари приходи во 2017-та година, пишува „VentureBeat“, повикувајќи се на новиот извештај на „Digi-Capital – Games Report“.

Податоците покажуваат дека на софтверот ќе се паднат три четвртини од таа сума, а соодветно на хардверот – една четвртина.

Со годишна стапка на раст од 7,9% во следните пет години, софтверот и хардверот за игри заедно можат да достигнат приход од над 200 милијарди долари до 2021-ва година, се додава во извештајот.

Но не сите ќе добијат, бидејќи игрите станаа пазар на две брзини. Од едната страна се гигантите кои ги дефинираат правилата, а од другата се помалите сектори со брз раст, каде флексибилните независни компании се уште можат да остават свој белег.

Мобилните игри растат исклучително брзо од претстаувањето на „iPhone“ и секторот може да надмине 50 милијарди долари приходи за првпат во 2017-та година. Сепак добрите перформанси, растот на овој тип на игри може да го забави до 14,5% и да достигне малку над 80 милијарди долари до 2021-ва година (бруто приходи од „iOS“, „Google Play“ и кинеските продавници за апликации). Тоа се повеќе приходи од оние на целиот пазар на игри во 2010-та година.

Конзолите за игри и мултиплеерите за игрите со битки ќе имаат послаби приходи одделно отколку мобилните во оваа година. Со забавувањето на растот, секоја од нив може да донесе околу 30 милијарди долари приходи во наредните пет години. Ова може да ги направи мобилните игри поголеми од конзолата и тоа мултиплеерите игри со битки, земени заедно, дотогаш.

Хардверот за виртуелната реалност може да генерира слаби едноцифрена приходи во милијарди, а до 2012-та година сумата да достигне 7 милијарди долари. Но во оваа област доминираат гиганти како „Facebook“ и „Samsung“, па одлуките на специфични технички проблеми се можеби добра можност за стартапите.

Софтверот за игри со додадена реалност, а особено мобилни, веќе има прв хит во лицето на „Pokemon Go“. Ако мобилната додадена реалност излезе на масовен пазар во наредните 12 месеци, потпомогната од „Facebook“, „Apple“, „Google“ и други, овој вид на софтвер може да достигне 7 милијарди долари приходи за пет години – повеќе од игрите со виртуелната реалност.

„Pokemon Go“ можеби  генерираше повеќе пари од сите игри со виртуелната реалност земени заедно во минатата година, но софтверот за игри со виртуелната реалност допрва ќе бележи успеси. Тој може да достигне 6 милијарди долари приходи до 2021-ва година.

Електронските спортови се последен од секторите со висок раст. Но, и покрај големите инвестиции, се уште има прашања за тоа колку голем ќе стане тој пазар во однос на приходите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Wall Street ја започнa сесијата со зголемувања

    Wall Street ја започнa сесијата со зголемувања

    Индексите на „Wall Street“ ја отворија денешната седница со зголемување благодарение најмногу на поддршката на технолошките компании и во очекување на извештајот од средбата на…

  • Жбогар: ЕУ ќе продолжи со финансирање на проекти во Македонија

    Жбогар: ЕУ ќе продолжи со финансирање на проекти во Македонија

    Местото на земјите од Западен Балкан е во Европската Унија, но тие треба да исполнат одредени услови кои се потребни за влез во Унијата. Поради…

  • Барселона ќе достигне 1 милијарда евра годишна продажба пред предвиденото

    Барселона ќе достигне 1 милијарда евра годишна продажба пред предвиденото

    Шпанскиот фудбалски клуб Барселона најверојатно ќе го достигне таргетот од 1 милијарда евра годишни продажби, во позадината на зголемувањето на приходите од телевизиските права и…

  • ОПЕК објави побрзо намалување на заситеноста на нафтата

    ОПЕК објави побрзо намалување на заситеноста на нафтата

    Организацијата на земјите извознички на нафта (ОПЕК) и дел од земјите производители надвор од неа (познати заедно како група „ОПЕК +“) утврдиле дека презаситеност на…

  • Tрибина со лекари за употребата на канабисот во медицински цели во Македонија

    Tрибина со лекари за употребата на канабисот во медицински цели во Македонија

    Здружението за канабис и зелени политики „Билка“ организира втора научна трибина „Употреба на канабис во медицински цели во Република Македонија“.  Оваа трибина за разлика од првата,…

  • Општина Карпош ќе го „ослободува“ урбаното јадро од нови градби

    Општина Карпош ќе го „ослободува“ урбаното јадро од нови градби

    Општина Карпош ќе го „ослободува“ урбаното јадро од нови градби и истите планира да ги лоцира во периферните делови, како на пример Бардовци и Злокуќани,…

  • Луксузната јахта Nautor Ti-Coyo (фото)

    Луксузната јахта Nautor Ti-Coyo (фото)

    Оваа луксузно и квалитетно опремена јахта со должина од 31,7 метри има поморска архитектура која ја конструираше славниот германец Фрерс, додека „Beiderbeck Design“ работеше на…

  • Glencore објави раст на профитот од 44%

    Glencore објави раст на профитот од 44%

    Рударскиот гигант „Glencore“ најави повисоки плаќања кон акционерите, откако годишната добивка е зголемена во позадина на повисоките цени на суровините и најдобра презентација на трговската…

  • Ким Јонг-Ун одобри трансфер на северно корејскиот напаѓач во Јувентус

    Ким Јонг-Ун одобри трансфер на северно корејскиот напаѓач во Јувентус

    Лидерот на Северна Кореја, Ким Јонг-Ун даде дозвола за трансфер на корејската мега ѕвезда Хан Кван Сон во Јувентус. Деветнаесет годишниот напаѓач на Каљари е…

  • Екранизирани автентични настани и биографии во фокусот на „Берлинале“ – мајсторски „оживеани“ Роми Шнајдер, Џон Калахан

    Екранизирани автентични настани и биографии во фокусот на „Берлинале“ – мајсторски „оживеани“ Роми Шнајдер, Џон Калахан

    Берлинската улица „Постдамер“ и објектите „Берлинпалас“, хотелот „Хајат“ и кино-салите во „Синемакс“ и „Синестар“ уште неполни четири дена ќе бидат во објективот на најважните филмски…