Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 6,817.30 0.05%    GRNT 869.15 2.4%    KMB 2,949.93 2.45%    MPT 30,800.00 0%    MTUR 4,554.05 1.2%    OKTA 3,700.00 -2.63%    PKB 14,500.00 0%    REPL 50,000.00 3.86%    RZUS 159.00 -0.62%    STB 932.41 -1.23%    STIL 135.00 0%    TEL 280.00 -0.06%    TNB 13,150.00 0.1%    UNI 2,144.67 -2.51%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Покрај деловниот, се грижите ли доволно и за приватниот живот?

    Покрај деловниот, се грижите ли доволно и за приватниот живот?

    Додека едни сонуваат за тоа да се вработат и да почнат да го планираат животот, други поради големиот ангажман на работа целосно го запоставиле приватниот…

  • 4 начини да најдете мотивација кога ништо не ви се работи

    4 начини да најдете мотивација кога ништо не ви се работи

    Дали имате денови кога не ви се работи апсолутно ништо? Треба да обавите важен телефонски разговор или да завршите некоја задача, а вие најмногу од…

  • Што велат истражувањата за успешните менаџери

    Што велат истражувањата за успешните менаџери

    Новите научни истражувања за менаџментот како наука укажуваат кои универзални карактеристики се потребни на еден успешен менаџер. Направени се истражувања на  9.000 продажни менаџери од…

  • И ова делува на работната ефикасност

    И ова делува на работната ефикасност

    Како е поставен компјутерот во однос на положбата на телото? Можеби тоа е клучната причина зошто вашето работење е добро или пак не сте нешто…

  • Неколку цитати кои ќе ја зајакнат вашата самодоверба

    Неколку цитати кои ќе ја зајакнат вашата самодоверба

    – Ако некој ви каже „Не можеш“, всушност мислат „Јас не можам“. (Шон Стефансон) – Постои мала разлика меѓу луѓето, но таа мала разлика прави…

  • Неколку лаги кои едноставно мора да ги кажете на работа

    Неколку лаги кои едноставно мора да ги кажете на работа

    Иако сите се трудиме да бидеме искрени најмногу што можеме, некои лаги едноставно мора да ги изговориме… Постојат безброј ситуации во кои мораме да излажеме…

  • Истражувањата покажаа: На овие 10 работни места најчесто работат психопати

    Истражувањата покажаа: На овие 10 работни места најчесто работат психопати

    Работите на некое од наведените работни места или професии? Ако одговорот е „да“ големи се шансите да сте покрај некој психопат. Според дефиниција, психопати се…

  • Околу оваа ставка во CV-то најмногу се мачите, а на работодавците им е најмалку важна

    Околу оваа ставка во CV-то најмногу се мачите, а на работодавците им е најмалку важна

    Директорката за човекови ресурси во Фејсбук Амбра Бенџамин открива по кој систем денес повеќето работодавци ги вработуваат потенцијалните вработени. Ако барате работа, тогаш сигурно знаете…

  • За викенд спиете многу, а сепак во понеделник повторно сте уморни? Еве зошто!

    За викенд спиете многу, а сепак во понеделник повторно сте уморни? Еве зошто!

    Постои биолошка причина зошто во текот на неделата сте уморни иако викендот сте го поминале лежејќи. Според најновите истражувања, спиењето нема да ви помогне да…

  • Неколку совети за позитивна работна атмосфера

    Неколку совети за позитивна работна атмосфера

    Сите посакуваме позитивна работна атмосфера, но свесни сме за фактите дека на работа не можеме секогаш да доаѓаме со насмевка на лицето. Ви претставуваме неколку…