Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Потребни ви се само 5 минути да престанете со одложувањето на своите цели. Еве како… Пет минути не се доволно време за било што добро…

  • Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работата од дома е се почеста. Според анкетите од 2016 година, 37 проценти од вработените во Америка работеле од далеку, односно надвор од канцелариите, што е…

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…

  • Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Сосема е нормално работата да наиде на кризен период, кога сте окупирани од стресот, проблемите или непредвидливите ситуации. За да се уверите себе си дека…

  • 6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни…

  • Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Дан Валдшмид е оратор, писател и стратег. Валдшмид „војува“ со конвенционалните бизнис стратегии. „Wall Street Journal“, неговиот блог го смести меѓу топ 7 блогови во…

  • Како до лидерската позиција?

    Како до лидерската позиција?

    Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист…

  • Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Следниот пат кога ќе преживувате тежок и стресен период, обидете се да ги имате на ум овие седум моќни реченици, пишува RiseЕarth. Ќе ми биде…

  • Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Сите имаме различни дефиниции за успехот, во зависност од личните ставови и животните фази во кои се наоѓаме. Но, кога станува збор за некои квалитетни…