Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ADIN 639.00 -2.74%    ALK 5,700.00 0.21%    KMB 2,829.89 -0.71%    KVAS 8,342.00 -3%    MKSD 157.00 -2.48%    MPT 27,700.00 0%    MTUR 3,492.00 -3%    OHB 4,960.00 -0.8%    PKB 11,800.00 2.61%    RMDEN13 93.20 -2.92%    RMDEN15 95.40 0.42%    RZUS 98.00 3.16%    STB 900.00 0%    TEL 261.25 0.64%    TNB 10,995.68 0.01%    TPLF 948.00 0%    UNI 1,200.00 -0.83%    USJE 23,000.00 -1.41%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

  • Кандидатите ги избраа 10-те најтешки прашања на разговорите за работа во 2017 година

    Кандидатите ги избраа 10-те најтешки прашања на разговорите за работа во 2017 година

    Сајтот „Glassdoor“ го објави списокот со најтешките прашања на разговорот за работа, кои ги избрале токму кандидатите, и тоа во пеиродот од 16 јануари 2016…

  • Помогнете им на вработените успешно да го водат вашиот бизнис

    Помогнете им на вработените успешно да го водат вашиот бизнис

    Сакате вашите вработени точно и прецизно да постапуваат во бизнис процесите. Сакате тие да станат експерти за вашиот бизнис? Помогнете им на овој начин… Учете…

  • Како да се навикнете на обврските кон работата уште во првите неколку недели

    Како да се навикнете на обврските кон работата уште во првите неколку недели

    Добивањето на нова работа или враќањето на работното место по долг временски период може да биде прилично тешко. Честопати луѓето поради возбуденоста предизвикана од враќањето…

  • Едно прашање и ја уништило секоја шанса да ја добие работата: Дали и вие би го поставиле?

    Едно прашање и ја уништило секоја шанса да ја добие работата: Дали и вие би го поставиле?

    Главната причина поради која сите работиме се парите. Не, тоа не значи дека само ќе се појавиме на работа и ќе добиеме плата. На работа…

  • Најголемите стравови на луѓето кои сакаат да станат претприемачи

    Најголемите стравови на луѓето кои сакаат да станат претприемачи

    Претприемач не може да биде секој, сепак, многу повеќе луѓе , од сегашната бројка, треба да тргнат по самостојниот пат. Овој пат не е воопшто…

  • 3 совети за пронаоѓање на првата работа

    3 совети за пронаоѓање на првата работа

    Aко сеуште ги полагате последните испити, сигурно веќе сте размислувале како до првата работа. Што поскоро ги усвоите вештините кои се клучни за успех во…

  • Како да изградите добра репутација на работа

    Како да изградите добра репутација на работа

    Сигурно имате колега или колешка на работа за кои сите мислат дека се добри. Колку пати ќе слушнете дека некој ги пофалил. Тие работат добро…

  • Неопходни вештини за постигнување на целите

    Неопходни вештини за постигнување на целите

    Упорноста, трпението и критичко размислување се само некои од вештините потребни за успех било на деловен или приватен план. Тие не се учат на училиште,…

  • Три ритуали со кои успешните луѓе го започнуваат секој ден

    Три ритуали со кои успешните луѓе го започнуваат секој ден

    Успешните луѓе практикуваат неколку правила секое утро, па доколку сеуште не сте во таа група, би можеле да примените неколку нивни трикови. Појадокот е најважниот…

  • Како да се справите со вашиот неорганизиран шеф?

    Како да се справите со вашиот неорганизиран шеф?

    Доколку вашиот надреден е потполно неорганизиран, често прави исправки во плановите, го менува мислењето од ден во ден, тогаш тешко дека и вие ќе напредувате…