Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,998.40 -0.03%    GRNT 820.00 0.49%    KMB 3,323.14 -0.67%    MKSD 239.00 19.5%    MPT 29,500.00 0%    MTUR 4,199.00 -0.02%    OHB 5,050.00 0%    OKTA 3,700.00 2.78%    RMDEN16 94.80 0%    RZLV 53.00 -1.05%    RZUS 134.00 -0.56%    SBT 2,101.00 -1.82%    STB 940.57 0.06%    STIL 144.97 -0.02%    TEL 300.00 1.35%    TETE 2,170.00 2.79%    TPLF 1,627.92 4.65%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Зошто сме поефикасни кога имаме повеќе обврски

    Зошто сме поефикасни кога имаме повеќе обврски

    Ако имате премногу обврски и растегнати сте на повеќе страни, стравот дали ќе успеете се да постигнете е главно неизбежен. Меѓутоа, научниците откриваат дека лицата…

  • Како да изградите мрежа на соработници?

    Како да изградите мрежа на соработници?

    Шаци Висрам е жена претприемач која успешно се занимава со бизнис од органски производи. Подолу во текстот, таа дава совети како да развиете мрежа на…

  • Финансиска стратегија: Како да создадете семеен буџет?

    Финансиска стратегија: Како да создадете семеен буџет?

    Создавањето семеен буџет е многу важна финансиска стратегија за оние кои сакаат да постигнат финансиска слобода и економска стабилност. Без разлика дали вашите месечни приходи…

  • Жените или мажите – Кој носи подобри бизнис одлуки?

    Жените или мажите – Кој носи подобри бизнис одлуки?

    Кога станува збор за работата, жените секако дека можат да им парираат на мажите на високите позиции, а многу често знаат да бидат и поуспешни…

  • Предностите од учењето на друг јазик

    Предностите од учењето на друг јазик

    Учењето на јазици е многу корисно, особено ако планирате да живеете во странство или сакате да патувате. Постојат многу предности од учењето странски јазици, а…

  • Ворен Бафет: Најдобар совет за сопствениците на мали бизниси (видео)

    Ворен Бафет: Најдобар совет за сопствениците на мали бизниси (видео)

  • Започнете самостоен проект без да дадете отказ од моменталната работа

    Започнете самостоен проект без да дадете отказ од моменталната работа

    Сакате да започнете со некој свој проект, но не сакате да дадете отказ на работа? И тоа е можно, иако често се чини дека е…

  • Како да ризикувате за да напредувате?

    Како да ризикувате за да напредувате?

    Илезете од кутијата: Успешните луѓе не се кријат во зоната на удобноста туку ги тестираат своите граници, се соочуваат со стравовите и ризикуваат – се…

  • Со помош на оваа јапонска техника можете да заштедите третина од платата

    Со помош на оваа јапонска техника можете да заштедите третина од платата

    Постои јапонска техника стара сто години која може да ви помогне во водењето нa сметка за трошоците и во тоа како да заштедите пари, а…

  • Со овие трикови ќе станете поорганизирани

    Со овие трикови ќе станете поорганизирани

    Колку и да сакате да бидете организирани, понекогаш е тешко да одвоите време за обврските и да им се посветите на важните работи. Тогаш, што…