Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,582.40 0.81%    GRNT 855.55 -0.33%    KMB 2,829.75 -0.06%    MPT 28,600.00 -1.38%    OHB 5,475.43 -0.45%    RZUS 120.00 -6.25%    STB 943.41 0.29%    TEL 272.00 -0.37%    TNB 13,491.54 -0.04%    TTK 826.42 0.4%    ZPKO 2,635.00 0.15%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Успехот може да се опише со овие осум зборови

    Успехот може да се опише со овие осум зборови

    За успехот и како да се стигне до него стално се зборува. Можеби клучот за успехот е во овие осум зборови. Од различни страни може…

  • 10 најбарани работни места во светот

    10 најбарани работни места во светот

    „Glassdoor“ неодамна направи листа од 10 најбарани работни места во светот, кои имаат минимум 100.000 долари годишна плата. Добрата вест е дека некои од овие…

  • Во вашето CV кажете го само најважното!

    Во вашето CV кажете го само најважното!

    Што да напишете во CV-то, а кои информации да ги изоставите, е дилема со која се соочува секој сериозен невработен кој секојдневно бара работа. Секое…

  • 4 работи кои ги знаат сите успешни жени

    4 работи кои ги знаат сите успешни жени

    Да се има цел е многу важно, но потребна е и визија која ќе ви даде детална слика за тоа како ќе изгледа резултатот по…

  • Прифатете ги своите маани и слабости и станете подобар лидер

    Прифатете ги своите маани и слабости и станете подобар лидер

    Од некои причини професионалците и лидерите одбиваат да ги прифатат своите маани и слабости и на тој начин ги пропуштаат сите прeдности кои ги носи…

  • Учете странски јазици доколку сакате да напредувате на работа

    Учете странски јазици доколку сакате да напредувате на работа

    Кога некој работодавец ќе објави оглас за работа, покрај основните услови кои кандидатот треба да ги исполнува, се наведува и познавањето на странските јазици. Според…

  • Што прават успешните луѓе после работа?

    Што прават успешните луѓе после работа?

    Кога ќе ги исполнат своите дневни обврски, успешните луѓе се трудат да го разубават својот живот. Освен потрагата за мир, тие се концентрираат и на…

  • Проверете дали ќе бидете милионер

    Проверете дали ќе бидете милионер

    Повеќе ниту милион долари не се некои големи пари, тврдат истражувачите, а се повеќе млади луѓе можат да се пофалат дека заработиле толку. Најголемиот број…

  • Како да се мотивирате да започнете да штедите

    Како да се мотивирате да започнете да штедите

    Повеќето од нас би сакале да имаат некоја заштеда. Без оглед дали пари за црни денови, за одмор од соништата, сигурност во случај на отказ…

  • Како паметно да изберете нова работа

    Како паметно да изберете нова работа

    Барате нова работа, но не знаете што точно барате, можеби ќе ја промените кариерата, но не знаете во кој правец да се упатите. Сакате нешто…