Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

GRNT 669.96 -1.35%    KMB 2,501.78 -0.54%    LOZP 2,100.00 0%    MPT 27,011.39 -2.66%    RZUS 94.96 3.22%    STB 901.26 -0.96%    STBP 720.00 -0.28%    TEL 260.00 -1.74%    TKVS 2,085.00 2.96%    USJE 23,000.00 0%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 12 совети за подобро помнење

    12 совети за подобро помнење

    Многумина од нас немаат добро помнење, а за да се промени тоа не се потребни таблети, туку примена на неколку корисни совети. Стиснете тупаница Иако…

  • Грешки кои ќе ви ја уништат кариерата

    Грешки кои ќе ви ја уништат кариерата

    И додека различни шефови вреднуваат различни вештини кај работниците, повеќето од нив бараат работници кои имаат добри контакти, кредибилитет и компетенција. Сo овие три карактеристики…

  • Вашите мисли се највредното богатство кое го имате

    Вашите мисли се највредното богатство кое го имате

    Вашите мисли се највредното богатство кое го имате. Можeте да имате скапоцени автомобили, најнови машини, најмодерни алати, но она што претставува највредно богатство се вашите…

  • 5 ситуации во кои е во ред да го излажете шефот

    5 ситуации во кои е во ред да го излажете шефот

    Идиличните односи со шефот често не се случај, а во проблеми можете да се најдете и доколку често го лажете шефот. Сепак постојат некои нешта…

  • Неколку начини како за изгледате поинтелигентно

    Неколку начини како за изгледате поинтелигентно

    Сакате да изгледате поинтелигентно? Применете ги следните девет трикови и речиси сигурно ќе го постигнете тоа. Следете ги дневните новости Никогаш не го поставувајте прашањето…

  • Кои се задачите на проект-менаџерот?

    Кои се задачите на проект-менаџерот?

    Само тогаш кога сите заедно активно ќе делуваат на спроведувањето на одредена задача може да се гарантира успешност во изведувањето на проектот. Доколку некој забушава…

  • Седум карактеристики на лошиот шеф

    Седум карактеристики на лошиот шеф

    Позитивната атмосфера на релација вработен и работодавец ќе ја зголеми продуктивноста и чувството на задоволство на работа. 1. Шеф кој лаже – шеф кој е…

  • Зошто шефовите ги толерираат неработниците?

    Зошто шефовите ги толерираат неработниците?

    Неработниците најчесто се весели, секогаш со сите се добри, се знаат, но кога станува збор за работата секогаш ја заобиколуваат. И никогаш поради тоа не…

  • Како да изградите успешен тим?

    Како да изградите успешен тим?

    Понекогаш тоа изгледа како вистинска утопија па често ни страдаат живците и страдаме од стрес бидејќи никако не можеме да најдеме квалитетни луѓе кои врвно…

  • 7 прашања кои треба да си ги поставите ако ви се нуди работа која всушност не ја сакате

    7 прашања кои треба да си ги поставите ако ви се нуди работа која всушност не ја сакате

    Сите барем еднаш во животот сте се нашле во следната ситуација: сте останале без работа, а ви било понудено работно место кое всушност не ви…