Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,840.86 0.69%    GRNT 759.67 0.49%    INEK 600.00 0%    KMB 2,600.00 -0.07%    MPT 28,000.00 0%    OHB 5,100.00 0%    OKTA 2,678.00 3%    STB 896.09 -0.12%    STBP 750.00 0.27%    TNB 10,799.85 0%    TPLF 1,365.00 0%    UNI 1,821.38 1.19%    

Неколку грешки поради кои можете да ги изгубите вашите клиенти

Време: 14:02

Датум: март 10, 2017

Категорија: КАРИЕРА

image592

Искрено, не постои оправдување за грешките кон клиентите. Ако сакате да успеете во бизнисот, треба да ги избегнувате. Сите компании на одреден степен од постоењето се соочиле со „кошмарни клиенти“, па дури и оние најуспешните од кои и се очекува многу повеќе.

Но она на кое треба да се забележи е фактот дека малите компании прават грешки кои немаат никаква врска со нивниот основен (главен) производ или услуга. На денешницава, потрошувачите имаат скоро неограничен избор. Ако мислите дека може да се извлечете со просечна корисничка поддршка, логистика или некоја друга функција која влијае на корисничкото искуство со вашиот бренд, размислете повторно.

Ова се петте најчести грешки кои секој бизнис треба да ги избегнува:

Ненавремена испорака – со сите моментални логистички услуги кои ги пружаат компании во нашата деловна средина, едноставно немате оправдување за ненавремена испорака на производи до клиенти. Но и покрај тоа, пак се случува. Или погрешни информации, или погрешен производ, или погрешен термин, или погрешно се.

Трошење на скапоценото време на клиентите – колку време поминувате на телефон или онлајн за да откриете што сте направиле погрешно и како да го средите тоа? И ви се чини дека не можете да добиете конкретен одговор или пак не ви се “заканил“ некој клиент дека ќе се префрли на конкуренцијата. Не ги „тормозете“ клиентите, едноставно услужете ги колку што можете најдобро.

Создавање проблеми кога нема потреба – да бидеме јасни, не сите потрошувачи се посакувани. Бидејќи постојат вработени кои имаат многу кратко трпение, истите не можат да се справат со генералната публика и со секакви клиенти. Сепак, компаниите можат многу подобро од тоа да вработуваат такви луѓе.

Игнорирање фидбек – во ера на социјални медиуми како Twitter, Facebook, ни под точка разно не смеете да си дозволите некој клиент да ве обвини дека не сте му вратиле на e-mail, коментар, прашање и сл.

Вработени – најважно нешто за квалитетни обуки на вработени е дека 90% од сите проблеми се проблеми во менаџментот. Ако ништо друго, таа бројка се зголемува. Најмногу од проблемите кои им ги препишуваме на потрошувачите всушност се предизвикани од лош менаџмент и грешки во бизнис процесите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • За да бидете покреативни и попродуктивни на работа, набавете растение

    За да бидете покреативни и попродуктивни на работа, набавете растение

    Доколку немате растение на работната маса, време е да го набавите, бидејќи тоа може да ви помогне да напредувате на работа. Најновото истражување покажува дека…

  • Пет нешта кои успешните луѓе ги имаат направено до осум часот наутро

    Пет нешта кои успешните луѓе ги имаат направено до осум часот наутро

    Денот по утрото се познава. Ако е така, тогаш обидете наутро да бидете подобро организирани, а денот поминете го со помалку стрес. Успешни луѓе практикуваат…

  • Седум карактеристики на ментално силните луѓе

    Седум карактеристики на ментално силните луѓе

    Ментално силните луѓе не се ништо поразлични од останатите, но тие имаат специфичен начин на размислување и сфаќање. Тие и во најтемните моменти знаат да…

  • Доколку сакате да бидете подобар работник, придржувајте се до овие совети

    Доколку сакате да бидете подобар работник, придржувајте се до овие совети

    Многумина се принудени да работат работа која не ја сакаат. Потполно е јасно дека би било полесно ако сите би можеле да ја најдеме работата…

  • Дали работите од задоволство или само за пари?

    Дали работите од задоволство или само за пари?

    Сигурно парите се една од главните причини за одењето на работа, но многумина ја ценат работата и од сосема други причини… Според истражувањето на компанијата…

  • Успешните шефови знаат дека…

    Успешните шефови знаат дека…

    На секој работник од големо значење му е правилниот пристап од страна на шефот. Но, важно е да знаете дека тешко е да се биде…

  • Зошто клиентите не ви веруваат

    Зошто клиентите не ви веруваат

    Општо познато е дека потрошувачите нема да купуваат кај вас доколку тие немаат доверба во вас. За жал многу компании прават фатални грешки, со што…

  • Ги имате овие три особини? Ќе ви се случи вртоглав успех!

    Ги имате овие три особини? Ќе ви се случи вртоглав успех!

    Кога ќе ги погледнете успешните луѓе ќе сфатите дека тие имаат многу заеднички нешта, зрачат со самодоверба, доверба и став. За успехот се клучни три…

  • Колегата ве озборува? Не грижете се, постои едноставно решение

    Колегата ве озборува? Не грижете се, постои едноставно решение

    Сигурно некогаш сте биле во прилика да бидете озборувани. Најдоброто што можете да го направите во тој случај е да му пријдете на колегата и…

  • Како секогаш да бидете ведри и насмеани на работното место

    Како секогаш да бидете ведри и насмеани на работното место

    Да дојдете на работа добро расположени, ведри и насмеани, а потоа и дома да си заминете со сјајно расположение, не е воопшто невозможно. Откријте кои…