Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,302.00 0.01%    CEVI 964.00 2.89%    KMB 2,698.99 0%    KVAS 11,000.00 -1.79%    MPT 27,000.00 0%    RMDEN15 95.00 0%    RZUS 105.32 2.25%    STB 910.00 0%    STIL 129.00 0%    TEL 278.30 1.1%    UNI 1,900.00 0.01%    VITA 7,275.00 0%    

Интервју со Виктор Устијаноски, сопственик на Укион

Време: 12:33

Датум: јуни 2, 2016

Категорија: ИНТЕРВЈУ

ukion1

УКИОН ДООЕЛ е интернет ориентирана компанија основана со визија да понуди едноставност во интернет работењето.

1. Кои се услугите кои ги нуди Укион?

Нашето работење покрива комплетни интернет услуги од: регистрација на домени, бизнис хостинг, SSL сигурносни сертификати, развој и изработка на едноставни и комплексни веб страни, веб апликации, custom (по мерка) и месечни веб продавници и интернет маркетинг.

Вистински тренд и потреба за сите бизниси се UKION SHOPS интернет продавниците со месечна претплата (www.ukion.mk), достапни веќе од 1240 денари / месечно + 18% ДДВ, со договор од 12 и 24 месеци, кои се добиваат по систем “клуч на рака” (се вклучено во цена), поврзани со сопствена сметка во банка, се активираат брзо и лесно и овозможуваат секоја компанија со леснотија да активира и управува своја интернет продавница.

2. Што Ве мотивираше да започнете бизнис во оваа област?

Претприемачкиот дух и сонот за изградба на голема компанија од светски размери. Покрај моето образование, Дипломиран економист на Департман Менаџмент – Економскиот факултет во Скопје, од секогаш сум се восхитувал на претприемачи кои успеале да развијат глобално познати корпорации, па логично беше да го следам својот сон и да основам сопствена ИТ компанија. Дури и името на компанијата е избрано во таа насока: Устијаноски ON (стартува или започнува) со што го добивме името УКИОН кое се надевам ќе прерасне во препознатлив и глобален ИТ бренд.

ukion

3. На пазарот сте од 2009 година, со какви предизвици се соочивте во досегашното работење?

Секој мал бизнис се соочува со голем број предизвици и проблеми од најразлична природа, во прилог ќе ги наведам најзначајните за кои се надевам ќе им помогнам на новите бизниси полесно да ги препознаат и соочат со истите.

– Административни и финансиски предизвици – На секој бизнис им е потребен константен финансиски прилив за раст. Ненавремена наплата или нецелосна наплата ги нарушува планираните можности за развој. Растот и развојот е клучен фактор за конкурентската одржливост. Во тој случај флексибилноста е клучна за брза и ефикасна трансформација на компанијата и потрага по клиенти кои ќе носат одржлив развој за бизнисот на долг рок.

– Менаџирање на Време – Времето е премногу значаен ресурс на малите бизниси и неговото менаџирање е клучно за успехот на компанијата. Сопственикот на малиот бизнис на почетокот е инволвиран во секој сегмент од работењето. Најчесто се случува сопственикот да работи и повеќе од 16 часа на ден за да може да ги исполни сите обврски, при што со тек на време бизнисот станува зависен од самиот сопственик и се се сведува на извршување на тековни обврски без планирање и проекција на растот на компанијата. Понатаму, секое подолго отсуство на сопственикот значи нарушување на бизнисот и затоа е потребно градење на тим или користење на надворешни соработници за да може сопственикот да се насочи кон остварување на стратешките цели на компанијата.

– Одржлива конкурентност – Сопствениците на мали бизниси најчесто се толку зафатени, што со тек на време забораваат да останат во чекор со она што е ново и актуелно во нивниот сектор. Затоа малиот бизнис треба постојано да ги следи сите трендови и да ги подобрува нивните производи и услуги за да може да ја одржи конкурентноста и со самото тоа растот и развојот на својата компанија.

– Маркетинг и промоција – Било да се работи за нов бизнис или продолжување на тековниот, бизнисот мора постојано да се промовира. Промоцијата и маркетингот може значајно да влијаат на вашиот буџет но истите се неопходни за запознавање и креирање на доверба на клиентите за вашите производи, а со тоа и раст и развој на вашиот бизнис.

4. Портфолиото на услуги и производи кои ги нудите е големо. Кој од производите/услугите најлесно успеавте да го развиете?

Непостои лесен начин за развој на производ и услуга. При развојот на нашите производи и услуги секогаш тргнуваме од нашата визија и мисија, да понудиме едноставност во интернет работењето и да вложуваме и развиваме производи и услуги кои ќе го забрзаат остварувањето на бизнис целите на нашите клиенти, а со тоа да обезбедеме раст и значајна нова вредност за – нашите клиенти, УКИОН и економијата во целост.

ukion2

5. Која е вашата препорака до бизнисите кои размислуваат за интернет продажба?

Сопствениците на малите бизниси имаат сериозно лоша навика се да изработуваат сами. Ова е невитален дел од малиот бизнис посебно во почетокот на работењето на компанијата кој одзема значаен ресурс – време. Навидум се изгледа лесно и едноставно, додека не заглавите во лавиринт од проблеми за кои ќе ви треба премногу време или стручна помош да ги решите. Времето е премногу вреден ресурс во бизнисот и иако за професионалец би платиле одредена сума пари, вас ви останува времето за она што го знаете најдобро, а тоа е развој и проширување на вашиот бизнис без дополнителни дистракции.
За разлика од малите бизниси, на средните и големите компании им се нуди можност со помали трошоци и вложувања и за многу кратко време да започнат интернет бизнис и да ја зголемат нивната продажба и приходи.

Денес, интернет продавница во Македонија може да поседувате веќе од 1240 денари / месечно + ДДВ – www.ukion.mk и доколку го споредите тој трошок со отворање на физичка продавница или со пропуштената можност (опортунитетен трошок) за унапредување на вашиот бизнис секако дека ќе се определите за платено и ефикасно UKION SHOPS решение.

6. Вашите простории во Скопје во моментов се во Seavus инкубаторот, какво е вашето искуство од работата во овие простории?

Seavus Инкубаторот е место каде што се генерираат идеи, каде може да се расте, каде можете да соработувате со млади претприемачи и да добиете значајно искуство и насоки од експертите од ИТ гигантот Seavus.

Покрај канцеларија во Охрид, УКИОН од неодамна ја прошири својата дејност со отворање на канцеларија во Скопје. Прв избор ни беше инкубаторот на Seavus бидејќи е неспоредливо подобар од останатите во поглед на искуството, техничката опременост и потенцијалите кој што ги нуди за развој на мал бизнис. Се надеваме дека ќе позитивното искуство и соработка со Seavus ќе продолжи и понатаму.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…

  • Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Илирика како врвна финансиска институција нуди високо ниво на инвестициски услуги кои покрај разните предизвици секогаш е доследна во своите стратегии кои резултираат со долгорочни…

  • Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Денар: Skopje City Mall е нашиот најголем трговски центар, чија работа и функционирање мора постојано да ја следите. Како се справувате со оваа задача, односно…

  • Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Денар: Овој месец Skopje City Mall слави 5 години постоење и за овие неколку години успеа да се позиционира како лидер на пазарот. Што е…

  • Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Задоволните и лојални клиенти се нашиот најголем успех и сатисфакција Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија кој утре слави 5 години…