Според најновите податоци, Фолксваген, која е сопственик на брендот „Bugatti“, губи во просек 4.6 милиони евра на секој продаден примерок од модел „Veyron“. Дел од загубените пари германскиот гигант се обидуваат да го компензираат со продажба на скапи „Bugatti“ додатоци.
Некои компании инвестираат многу пари во развојот и производството на некои автомобили, дури иако се свесни дека продажбата на таквите модели нема да ја инвестицијата. Големите групации, како што е Фолксваген, може да си го дозволат тоа, бидејќи тие знаат дека производството на „Veyron“ во конечен збир претставува маркетинг добивка.
Еден од начините за да се компензира дел од загубата е производство и продажба на производи поврзани, освен со името на брендот, мораат да имате директна врска со автомобилите.
Така, „Bugatti“ им понуди на богатите клиенти ремен со неверојатна цена од 61.100 евра.
Вкупно ќе бидат произведени 44 од ремени и секој од нив е рачно изработена од сафир, злато, титаниум и нерѓосувачки челик.
Ременот, кој е во вредност како добро опремен луксузен автомобил, не е единствениот скапоцен предмет кој е понуден на пазарот од страна на „Bugatti“. Неодамна, производителот воведе брендирано наргиле, а неговата цена изнесува 74.000 евра и планирана е серија од 150 парчиња.