„Ferrari Roma“ се појави во 2019-та година, а неговото производство продолжува до 2024-та година. Сега италијанскиот производител е подготвен со неговата замена, која исто така е именувана по популарен град – „Amalfi“.
Новиот „Amalfi“ е целосен супер автомобил, иако неговите димензии го позиционираат во средината на D-сегментот со должина од 4660 mm. Ширината е 1974 mm, висината е 1301 mm, а растојанието помеѓу двете оски е 2670 mm. Купето со 4 седишта е поставено на 20-инчни алуминиумски тркала, како салата со елегантни линии и минималистички стил.
„Amalfi“ нема традиционална решетка, како кај „Ferrari 12Cilindri“, а нејзиното место го зазема темна лента, на која се додадени фаровите. Зад него се сензорите на помошните светла за возење. Задниот дел е исто така посветен на минимализмот, особено забележлив во светлата со графика, а последниот допир е поширокиот аеродинамичен дифузер, а задниот прозорец се спојува со профилот на спојлерот.

Големата промена во споредба со „Roma“ е во ентериерот, кој блеска со три големи дигитални екрани – 15,6 инчи пред возачот, 10,25 инчи на централната конзола и 8,8 инчи за совозачот, кој прикажува секакви информации. Контролната табла и отворите за воздух се во еден блок, а централниот тунел ја сместува рачката на менувачот и безжичното полнење.
Под хаубата се наоѓа познатиот 3,8-литарски двоен турбо V8 мотор на „Ferrari“, кој сега развива 640 ks – 19 повеќе од „Roma“. Максималниот вртежен момент од 760 Nm е непроменет, како и менувачот – 8-степен DCT. Забрзувањето од 0 до 100 км/ч трае 3,3 секунди, а максималната брзина е 320 км/ч.

Дополнителната моќност доаѓа од полесни брегасти вратила, попрецизен блок на моторот, употреба на масло со помал вискозитет и промени во калибрацијата на турбополначот, тврди „Ferrari“.
Новиот модел го добива и системот ABS Evo од „296 GTB“, способен да го одреди оптималното лизгање, како и електричен серво волан што ја зголемува влечната сила и на кој е додаден заден спојлер. Тој автоматски ја менува својата позиција во зависност од надолжното и страничното забрзување, ненадејното сопирање или брзото свртување.

Сè уште нема информации за почетокот на продажбата на „Amalfi“, но се претпоставува дека ќе започне кон крајот на годината. Последниот произведен „Roma“ минатата година започна од 240.000 евра, но се очекува неговиот наследник да започне од најмалку 300.000 евра.