22 мај, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Chanel“ објави помал профит за минатата година

„Chanel“ објави помал профит за минатата година

Профитот на модната компанија „Chanel“ се намали минатата година, бидејќи компанијата ги зголеми своите маркетинг трошоци за да остане видлива во услови на пад во луксузната индустрија.

Оперативната добивка се намали за 30% на 4,48 милијарди долари, при што приходите се намалија за 4,3% на споредлива основа, соопшти компанијата. Регионот, кој ја вклучува Кина, која генерира околу половина од приходите на „Chanel“, забележа пад на продажбата од 7,1%.

Пазарот на луксузни стоки се бори да излезе од период на слаб раст предизвикан делумно од ограничувањето на скапите купувања од страна на кинеските купувачи. Перспективите за индустријата станаа уште помрачни откако американскиот претседател Доналд Трамп воведе огромни увозни тарифи минатиот месец.

Минатата година, „Chanel“ беше силно погодена од макроекономската нестабилност, особено во Кина.

„Нашите резултати од 2024-та година следеа по период на невиден раст за „Chanel“, во кој приходите речиси се дуплираа во однос на претходните три години“, рече извршната директорка Лина Наир.

Сепак, падот на продажбата и профитот на „Chanel“ е изненадувачки, бидејќи брендот, создаден пред повеќе од еден век од Габриел „Коко“ Шанел, се смета за еден од најексклузивните и најтрајните брендови во модната индустрија, кој им служи на најбогатите клиенти во светот. Неговата продажба падна за 4,2% во Америка и порасна за 0,6% во Европа.

„Компанија од нашата големина треба да ја прилагоди својата структура на различни места во организацијата“, рече главниот финансиски директор Филип Блондо.

„Ќе ги следиме трошоците многу внимателно за да ги стабилизираме маржите“, рече тој, додавајќи дека „Chanel“ очекува бројот на вработени да остане непроменет оваа година по зголемувањето од 5,1% минатата година. Порано оваа година, „Chanel“ објави намалување на 70 работни места во САД.

Приватната група потроши околу 2,4 милијарди долари за „активности за поддршка на брендот“ минатата година, што го намали профитот, се вели во соопштението на Блондо.

Резултатите на „Chanel“ можеби биле влошени од други фактори. Во јуни, модната дивизија на групацијата ја напушти главната дизајнерка Вирџини Вијард. Во декември, компанијата го назначи нејзиниот наследник, Матие Блази, кој треба да ја претстави својата дебитантска колекција на Неделата на модата во Париз во октомври.

Клиентите често ги ограничуваат своите трошоци за бренд кога тој поминува низ креативна транзиција. Дополнително, може да потрае околу половина година за новите модели на дизајнерот да излезат во продажба, што значи дека влијанието на креациите на Бласи може да се почувствува дури следната година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП