Продажбата на „Gucci“ падна во првиот квартал, бидејќи напорите за повторно оживување на најголемиот бренд на „Kering“ не покажаа знаци на пресврт во тешкиот период за индустријата за луксузни стоки, објави „Bloomberg“.
Продажбата на „Gucci“ падна за 25% на споредлива основа, соопшти „Kering“, со седиште во Париз. Падот е малку поголем од очекувањата на аналитичарите.
Акциите на компанијата паднаа за околу 3%, ограничувајќи го падот од 6,9% во раното тргување во Париз. „Kering“ изгуби околу половина од својата пазарна вредност во текот на изминатата година, под конкурентите „LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton“, „Hermes International“ и „Richemont“.
Пазарот на луксузни стоки е во период на слаб раст, а неодамнешните настани како што се повисоките американски царини и ескалацијата на трговската војна дополнително ги затемнуваат перспективите на индустријата. Дури и гигантите во секторот како „LVMH“ и „Hermes“ објавија разочарувачки резултати во последниот квартал, иако не толку слаби како оние на „Kering“.
„Според нас, 2025 година ќе биде уште една болна година на транзиција за ‘Gucci’“, велат аналитичарите на „Сity“ во белешка.
„Kering“, кој е сопственик и на „Yves Saint Laurent“, „Bottega Veneta“ и „Balenciaga“, добива над 60% од својата добивка од „Gucci“, што го прави оживувањето на брендот, кој се бори за успех, клучно за француската групација. Минатиот месец, компанијата, контролирана од семејството милијардери Пинолт, го избра Демна Гвасалија, познат по своето име, за следен дизајнер на „Gucci“.
Демна помина една деценија како уметнички директор на „Balenciaga“, водејќи силен раст со впечатливи модели како патиките „Triple SС“, но во исто време се вмеша во скандал околу контроверзна рекламна кампања во која беа претставени деца. „Gucci“ е многу поголем бренд, а преминувањето на нов дизајнер по втор пат за околу две години значи дека за секој пресврт ќе биде потребно време.
„Демна е дел од групата, тој веќе работи со тимовите на ‘Gucci’“, изјави за новинарите главниот финансиски директор Армел Пулу.