2 мај, 2025
ПочетнаАВТОБИЗНовиот „Citroen C5 Aircross“ - поголем, потехнолошки погонски и со електрична верзија...

Новиот „Citroen C5 Aircross“ – поголем, потехнолошки погонски и со електрична верзија (ФОТО/ВИДЕО)

Офанзивата на „Citroen“ продолжува, а францускиот производител го претставува еден од своите најважни модели – „C5 Aircross“.

Новата генерација на водечкиот модел на брендот станува уште попространа и потехнолошка и добива нови погонски системи.

Промената во димензиите е повеќе од сериозна, со тоа што „C5 Aircross“ сега е долг 4650 mm (+150 mm во споредба со претходникот), широк 1900 mm (+50 mm) и висок 1660 mm. Голем дел од зголемувањето оди на меѓуоскиното растојание, кое сега достигнува 2780 mm (+60 mm), што е од корист за просторот на задните патници.

Дизајнот еволуира на оној што го видовме на Саемот за автомобили во Париз минатата година и е во стилот на најновите производи на францускиот бренд – „C3“ и „C3 Aircross“, како и фејслифтот на „C4“. Предниот дел има масивен изглед, при што големата рамна решетка и широката решетка се во контраст со тенките LED матрикс фарови што го сочинуваат фарот.

Тркалата се до 20 инчи и му даваат на автомобилот мускулест изглед, додека задниот дел има конзолни светла – според компанијата, тие придонесуваат за подобрување на аеродинамиката.

Внатрешноста на „Citroеn“ има футуристички изглед, со двокрак волан и хоризонтално поставена инструмент табла, што дава чувство на голема просторност на предниот дел. Инструменталната табла од 10,25 инчи е опкружена со хед-ап дисплеј во боја и 13,6-инчен инфозабавен екран поставен вертикално. Нема сомнение дека ефектот е извонреден, а тоа е поткрепено со техничка содржина.

Самиот монитор е поставен на полица, под која се создадени големи прегради за складирање. Графиката е модерна и полна со функции – од интеграција со „ChatGPT“ за гласовниот асистент до програми за масажа на седиштата. Тенките отвори за климатизација и мекото амбиентално осветлување исто така изгледаат импресивно.

Седиштата се дебело обложени, додека највидливите делови од ентериерот се направени од тврда пластика или во пијано црна боја со тродимензионален ефект. Некои детали на панелите на вратите и централниот тунел се направени од 20% рециклирани материјали.

Просторот во задниот дел е меѓу главните предности на моделот. Дури и високите патници можат да ги истегнат нозете, а просторот за глава е зголемен за 70 mm во споредба со претходниот модел. Покрај тоа, седиштата се навалуваат до 30 степени, што ја зголемува удобноста.

Капацитетот на багажникот е минимум 650 литри, но достигнува 1700 литри со преклопен заден ред седишта во конфигурација 40:20:40. Во електричната верзија нема багажник, но двојниот под на багажникот е доволен за сместување на каблите за полнење.

Новиот „C5 Aircross“ е базиран на платформата „STLA Medium“, која е основа на „Opel Grandland“ и „Peugeot 3008“. Според тоа, изборот на погонски склопови е сличен на оној на овие два модели, почнувајќи со 1.2-литарки „mild hybrid“ бензински мотор со 145 ks и 6-степен автоматски менувач со двојна спојка.

Потоа доаѓа plug-in хибридот, со 1,6-литарски мотор во комбинација со електричен мотор за вкупно 195 ks (-30 ks во споредба со претходниот модел). Капацитетот на батеријата е зголемен на 21 kWh, овозможувајќи електричен опсег од речиси 90 km и можност за полнење до 3,7 kW (7,4 kW со опционалниот вграден полнач).

Постојат две електрични верзии – 210 и 230 ks, во комбинација со батерии од 73 kWh и 97 kWh, соодветно. Првата опција овозможува автономија од околу 520 км, додека втората треба да достигне 680 км. Полнењето е до 11 kW во наизменична струја (во 2026 година, како опција може да се побара вграден полнач од 22 kW) и до 160 kW во еднонасочна струја. Во вториот случај, 160 км се полни за 10 минути.

Продажбата на новата генерација на „C5 Aircross“ ќе започне кон крајот на годината, а производителот сè уште не ги објавил цените на моделот, со кој „Citroen“ ќе се обиде да заземе уште посериозни позиции на пазарот на семејни „SUV“ возила.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП