Модната компанија „Hugo Boss“ рече дека намалената доверба на потрошувачите има влијание врз нејзиниот бизнис во тековниот квартал. Во исто време, во вторникот прогнозираше продажба за 2025-та година, која во голема мера е на минатогодишното ниво.
Компанијата се обидува да ја зголеми популарноста на својот бренд преку насочени маркетинг инвестиции, а во исто време го зголемува профитот со ограничување на трошоците и покрај слабеењето на побарувачката на потрошувачите и поларизацијата на преференциите на потрошувачите или кон најлуксузните стоки или поевтини понуди за брза мода.
„Hugo Boss“ очекува годишната продажба или да се намали или да порасне за 2% до опсег од 4,2 до 4,4 милијарди евра по растот од 3% до 4,3 милијарди евра во 2024-та година.
„Макроекономската и геополитичката нестабилност останува висока, што влијае на довербата на потрошувачите и влијае на нашите деловни перформанси од почетокот на годината“, рече извршниот директор Даниел Грајдер во изјавата.
Аналитичарите очекуваа годишна продажба од 4,26 милијарди евра за 2024-та година и 4,44 милијарди долари за 2025-та година, според истражувањето обезбедено од компанијата.
Компанијата очекува раст на годишната заработка пред камати и даноци (EBIT) за 2025-та година да биде помеѓу 5% и 22%, достигнувајќи помеѓу 380 милиони и 440 милиони евра, по падот од 12% на 361 милион евра во минатата година.
При просечна прогнозирана вредност, ова имплицира EBIT од 410 милиони евра во споредба со очекувањата на аналитичарите од 414 милиони евра.
Компанијата, исто така, соопшти дека растот на продажбата бил „особено силен“ во последните три месеци од 2024-та година, поддржан од успешната празнична сезона.
Продажбата на групацијата достигна 1,25 милијарди евра во четвртиот квартал – над очекувањата на аналитичарите од 1,20 милијарди евра, а продажбата прилагодена според валутата во Америка се зголеми за 8%, поддржана од растот помеѓу 7% и 9% на клучниот американски пазар.
„Продажбата во Кина остана под нивото од претходната година, што ја одразува генерално намалената побарувачка на домашните потрошувачи“, додаде компанијата.