22 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИРезултатите на „McDonald’s“ се подобруваат благодарение на меѓународните пазари

Резултатите на „McDonald’s“ се подобруваат благодарение на меѓународните пазари

Продажба на „McDonald’s“ се зголеми во четвртиот квартал од 2024-та година, бидејќи растот на меѓународниот бизнис на синџирот ресторани за брза храна го неутрализираше падот во Соединетите држави.

Глобалната продажба порасна за 0,4%, додека аналитичарите анкетирани од „Bloomberg“ очекуваа пад. Овој резултат стави крај на два последователни негативни четвртини за „McDonald’s“, предизвикани од намалувањето на бројот на посетители во неговите ресторани и бојкотите во услови на војна меѓу Израел и Хамас.

Продажбата во САД беше најслабата точка на компанијата, со пад од 1,4% во кварталот, што беше над очекувањата на аналитичарите. Бројот на посетители на ресторани во земјава е малку зголемен, но просечната големина на нарачките е намалена во споредба со претходната година.

Од јуни минатата година, синџирот нуди производи за 5 долари во обид да ја смени перцепцијата дека неговите цени се превисоки.

Резултатите од САД беа неутрализирани со двете меѓународни поделби на компанијата, при што бизнисот, кој ги вклучува Јапонија и Блискиот Исток, забележа зголемување на продажбата од 4,1%. Другиот меѓународен сегмент на „McDonald’s“, кој ги вклучува пазарите како Франција и Велика Британија, забележа мала промена.

Аналитичарите очекуваа падови во сите поделби на синџирот.

Четвртиот квартал претставува година со настани за„ McDonald’s“, која вклучуваше епидемија на ешерихија коли во САД, која уби едно лице, а повеќе од 100 се разболеа.

За кварталот компанијата пријави заработка од 2,83 долари по акција, што е благ пад од претходната година, покажува и финансискиот извештај. Консолидираните приходи останаа непроменети.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП