9 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИНајголемата светска компанија за луксузни стоки има подобри резултати од очекуваното

Најголемата светска компанија за луксузни стоки има подобри резултати од очекуваното

Најголемата светска компанија за луксузни стоки „LVMH“ објави подобри од очекуваните приходи од продажба во текот на целата година во најсилниот знак досега за можен пресврт во секторот, пренесува „CNBC“.

Сопственикот на брендови како „Louis Vuitton“, „Moët & Chandon“ и „Hennessy“ објави приходи од 84,68 милијарди евра за 2024-та година во споредба со 84,38 милијарди евра, предвидуваат аналитичарите на „LSEG“.

Бројката за цела година е еквивалентна на органски раст од 1% во споредба со претходната година, соопшти компанијата.

Продажбата порасна повеќе од очекуваното во четвртиот квартал до декември, откако се намали за прв пат од почетокот на пандемијата во претходните три месеци. Потрошувачите во Европа, САД и Јапонија беа главните придонесувачи за растот, додека компанијата забележа континуирана слабост во поширокиот азиски регион.

„Во 2024 година, во услови на несигурна средина, ‘LVMH’ покажа силна отпорност. Способноста да се преброди бурата во многу турбулентни времиња, веќе постојано демонстрирана во историјата на групата, е дополнително сведоштво за силата и релевантноста на нашата стратегија“, рече Бернард Арно, претседател и извршен директор на „LVMH“.

Резултатите беа поттикнати од особено силните перформанси во малопродажната поделба, која ја вклучува „Sephora“, како и парфеми и козметика. Но, одделите за мода и кожни производи на компанијата, како и нејзините сегменти за вино и алкохолни пијалоци, продолжија да заостануваат.

За време на презентацијата кратко време по објавувањето на извештајот, Арно забележа значителен пад на приходите на компанијата од продажба на коњак и жестоки пијалоци, но додаде дека очекува закрепнување во рок од две години, бидејќи нов тим ќе ја преземе поделбата.

Арно истакна дека и покрај тековната геополитичка и макроекономска неизвесност, прогнозите на компанијата за 2025-та година укажуваат на тоа дека почнува добро.

Францускиот гигант за луксузни стоки се смета за предвесник за пошироката луксузна индустрија, која се соочи со значителен притисок во последниве години поради падот на продажбата во Кина и пошироките макроекономски проблеми.

Аналитичарите на „Jefferies“ во понеделникот забележаа дека резултатите на „LVMH“ ќе бидат „подобар показател за пошироките трендови во секторот на луксузни стоки“ со оглед на досегот на компанијата низ широк спектар на категории, вклучувајќи вино и алкохолни пијалоци, мода и кожни производи, часовници и накит, козметика и парфеми.

Акциите на „LVMH“ се зголемија за околу 18% од почетокот на годината, откако паднаа за повеќе од 13% во 2024-та година. На почетокот на овој месец, компанијата ја престигна данската фармацевтска компанија Ново Нордиск и ја врати титулата највредна компанија во Европа.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП