Акциите на германската модна марка паднаа за речиси 40%, насочувајќи се кон најголемиот пад во последните 16 години и заостануваат зад ривалите како „Burberry Group“ во веќе лошата година за модните трговци на мало, пишува „Bloomberg“.
Главниот извршен директор Даниел Гридер го издаде своето прво средногодишно предупредување за профит, нагласувајќи ја мрачната перспектива пред трошоците. Менаџерот кој ја оживеа продажбата привлекувајќи помлади потрошувачи е под притисок. И британскиот малопродажен тајкун Мајк Ешли, кој има искуство во раздвижување на трговците на мало за кои смета дека имаат недоволно работење, може да бара да вклучи директор во одборот.
Откако „Hugo Boss“ ги намали прогнозите за оперативниот профит и продажбата во јули, акциите на компанијата станаа меѓу најкратките меѓу европските луксузни компании.
Напорите на Гридер да привлече помлади потрошувачи на почетокот вродиле со плод, но откако „Hugo Boss“ почна да нуди производи како што е мини здолниште со розова светки по цена од 170 евра, компанијата се најде на радарот на клиентите кои повеќе се свесни за цената.
„Оваа клиентела веројатно ќе биде посилно погодена од предизвикувачкото макро опкружување. Колку сте повисока класа, толку подобро во моментов “, рече Седрик Роси, аналитичар во „Bryan, Garnier & Co“.
По оваа година, пазарната вредност на акциите на „Hugo Boss“ се намали за околу 1,8 милијарди евра, некои аналитичари велат дека е време за купување. Акциите се тргуваат со околу 11 пати повеќе од очекуваната заработка, покажуваат податоците собрани од „Bloomberg“. Ова ја прави нивната цена за околу 15% пониска од европскиот индекс Stoxx 600.
Сепак, блиската иднина на „Hugo Boss“ и „Grider“ може да биде комплицирана од повеќе од само недостаток на готовина од клиентите.