17 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИПрофитот на „Lufthansa“ падна за 9% поради слабите перформанси на нејзиниот главен...

Профитот на „Lufthansa“ падна за 9% поради слабите перформанси на нејзиниот главен авиопревозник

Германската авиокомпанија „Lufthansa“ објави годишен пад на оперативниот профит во третиот квартал бидејќи нејзиниот водечки бренд се бореше со ниската профитабилност, конкуренцијата од меѓународните авиокомпании и спиралните трошоци.

Оперативната добивка за третиот квартал од 1,3 милијарди евра во голема мера беше во согласност со очекувањата на аналитичарите анкетирани од компанијата, но беше за 9% пониско на годишно ниво.

„Одложените испораки на авиони, проблемите со точноста во нашите центри во Германија и регулаторните недостатоци влијаат на нашиот основен бренд“, рече главниот извршен директор Карстен Спор.

Третиот квартал, кој ги вклучува и напорните летни месеци, обично е најсилен за европските авиокомпании. Но, зголемените трошоци, непредвидливоста околу кризата на Блискиот Исток и доцнењата во испораката на авиони продолжуваат да влијаат на резултатите.

Патничките авиокомпании, дел од „Lufthansa“, кои го вклучуваат истоимениот бренд, како и авиопревозниците како „Austrian Airlines“, „Swiss International“ и „Eurowings“, остварија оперативен профит од 1,2 милијарди евра во третиот квартал, што е намалување во однос на 1,4 милијарди евра во истиот период од 2023-та година. Намалувањето главно се должи на намалувањето од 234 милиони евра на резултатот на „Lufthansa“, се вели во соопштението на компанијата.

Авиокомпанијата постојано се жалеше дека се бори да се натпреварува со кинеските авиопревозници, кои сè уште можат да летаат над рускиот воздушен простор, што ја натера „Lufthansa“ да ја прекине својата линија од Франкфурт до Пекинг.

Приносот на авионските билети, прокси за цените, падна за 14 отсто во азиско-пацифичкиот регион во третиот квартал, соопшти компанијата.

„Фактот дека ‘Lufthansa’ сега мора да ја отстрани една од своите најстари линии, Франкфурт-Пекинг, од распоредот на летови, покажува колку се менува рамнотежата на меѓународната конкуренција“, рече портпаролот на „Lufthansa“.

„Европските авиокомпании се во огромна конкурентска неповолна положба во однос на Кина, како и авиокомпаниите од Персискиот залив и Босфорот“, додава тој.

Преструктуирање

Групацијата започна реструктуирање на својата основна марка во обид да се врати од тешката финансиска година досега.

Таа веќе издаде две предупредувања за профит оваа финансиска година, борејќи се со трошоците поврзани со штрајкот.

Според компанијата, до 2026-та мерките за намалување на трошоците ќе имаат бруто ефект врз оперативната добивка од околу 1,5 милијарди евра.

„Lufthansa“ ја потврди својата прогноза за целата година, оперативниот профит на обложувачката група во опсег од 1,4 милијарди евра до 1,8 милијарди евра и задржа 8% како среднорочна цел за својата оперативна профитна маржа. Аналитичарите изразија сомневање дека оваа цел може да се исполни до 2026-та година.

Се очекува профитната маржа за финансиската 2024-та година да биде 4,3%, според консензусот на аналитичарите водени од компанијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП