21 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Adidas“ забележа раст на продажбата во повеќето региони

„Adidas“ забележа раст на продажбата во повеќето региони

„Adidas“ објави силен раст во повеќето региони во третиот квартал, знак дека планот за заживување на бизнисот предводен од извршниот директор Бјорн Гулден почнува да функционира, пишува „Bloomberg“.

Германската групација за спортски производи соопшти дека без валутни флуктуации, приходите пораснале за двоцифрен процент на повеќето локации, освен во Северна Америка, каде што падот на продажбата на патики „Yeezy“ сè уште влијае на регионот. Оперативната добивка на групацијата се зголеми на 598 милиони евра наспроти 409 милиони евра во истиот период лани.

Претходно овој месец, „Adidas“ по трет пат ја зголеми својата цел за годишен профит поради зголемената побарувачка за своите винтиџ модели. Компанијата соопшти дека сега очекува да генерира оперативен профит од околу 1,2 милијарди евра, што е повеќе од претходната прогноза од околу 1 милијарда евра.

Акциите на „Adidas“ пораснаа за речиси 3% во почетокот на тргувањето. Нивната цена е зголемена за 16% од почетокот на годинава до крајот на седницата.

Гулден го презеде „Adidas“ во јануари 2023-та година, набргу откако компанијата го прекина партнерството со Је по серијата антисемитски коментари на раперот и дизајнерот. Планот на Гулден за „Adidas“ е да го намали претходното потпирање на компанијата од брендот „Yeezy“, притоа да го префрли дизајнерскиот фокус на нови обувки и облека, да ги поедностави операциите и да ги намали трошоците.

Нејзиниот првичен облог за промовирање на популарните ретро производи како што се патиките „Samba“ и „Gazelle“ се исплати, а цената на акцијата на „Adidas“ ја надминува онаа на конкурентската „Puma“. „Adidas“ моментално ја зголемува продажбата на своите патики „SL72“ од 1970-тите. Целта е да се намали водството на „Nike“, која останува лидер во индустријата и покрај нејзините борби.

„Сите региони, продажни канали и поделби на производи веќе растат. Дури и во Северна Америка, каде што продажбата падна за 7%, регионот се врати на раст, исклучувајќи го брендот „Yeezy“, информираше Гулден.

„Adidas“ е блиску до снемување на залихи на брендот „Yeezy“, кој придонесе со околу 50 милиони евра во оперативната добивка во третиот квартал, објави компанијата претходно. Во четвртиот квартал нема да има дополнителен придонес во заработката.

Моментот е знак дека „Adidas“ има повеќе да понуди од неговите класични патики, според аналитичарите на „Morgan Stanley“ предводени од Едвард Обен.

„Adidas“ се подготвува за својот следен голем комерцијален притисок, обложувајќи се на лансирање на повеќе обувки за трчање во животниот стил.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП