21 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „IKEA“ за фискалната 2024-та се намали

Продажбата на „IKEA“ за фискалната 2024-та се намали

Продажбата на „IKEA“ во 2024-та година се намали откако ланецот за мебел ги намали цените во обид да остане прифатлива.

Продажбите на шведската компанија приспособени според валутата паднаа за 4 отсто на 45,1 милијарди евра за фискалната 2020-та година, откако го достигнаа рекордот претходната година кога цените беа зголемени поради забрзувањето на инфлацијата.

Додека приходите паднаа во годината до крајот на август, „IKEA“ рече дека намалувањето на цените на нејзините најпопуларни производи доведе до поголем удел на пазарот, повеќе посети на продавници и зголемен онлајн сообраќај.

„Кога ги намалуваме цените, деловниот модел функционира. Кога ги зголемуваме цените, постои ризик за бизнис моделот“, изјави Џон Абрахамсон Ринг, извршен директор на „Inter Ikea Group“.

Компанијата, која традиционално не се занимава со онлајн трговија, инвестира за да ги подобри своите можности на Интернет. Продажбата преку Интернет ќе сочинува 26% од вкупниот број во 2024-та година, за разлика од 5% во 2019-та година. Според Ринг, ова се должи на зголемувањето на локациите за собирање.

Во текот на годината, „IKEA“ отвори три продавници со целосна големина, 8 помали продавници и 44 нови специјализирани локации за подигање.

„IKEA“, која работи во 63 земји и има повеќе од 200.000 вработени, ги зголеми цените во 2022-ра година откако пријави 1 милијарда евра инфлациски трошоци. Во тоа време, Ринг изјави дека „душата ме боли“ поради промоциите.

Во изминатата фискална година, компанијата ги намали цените за околу 10 отсто, вели Абрахамсон Ринг, додавајќи дека компанијата се надева дека ќе продолжи да ги намалува трошоците и понатаму.

„Компанијата мора да ги намалува цените секоја година за неколку процентни поени. Тоа е моделот што го следиме“, вели Ринг.

Ниските цени се главен дел од привлечноста на трговецот со големи кутии, а тој успева да ги намали своите конкуренти делумно благодарение на практиката да го продава својот мебел расклопен, а парчињата се испорачуваат наредени во рамни кутии, што заштедува на трошоците за испорака.

За 2025-та година, „IKEA“ се обложува дека потрошувачите ќе потрошат за подобрување на нивните спални соби и производи за складирање облека. Со оглед на тоа што се очекува намалување на инфлациските притисоци во 2026-та година и зајакнување на изградбата на станови, компанијата се подготвува да го зајакне својот бизнис со кујна, вели Абрахамсон Ринг.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП