„Paramount Global“ ја намали вредноста на своите кабелски мрежи за речиси 6 милијарди долари и во четвртокот соопшти дека ќе намали 15 отсто од својата работна сила во САД додека медиумскиот конгломерат се обидува да го надмине падот во бизнисот со кабловска телевизија.
Кратењата се дел од напорите на „Paramount“ да ги намали трошоците за 500 милиони долари пред неговото спојување со „Skydance Media“ и ќе погодат приближно 2.000 луѓе.
Но, акциите на „Paramount“ пораснаа за 5% во после-пазарното тргување бидејќи компанијата значително ги надмина очекувањата за профитот на Волстрит и стриминг бизнисот го објави својот прв квартален профит во последните три години. Акцијата изгуби речиси една третина од својата вредност од почетокот на годината.
Услугите на компанијата „Paramount+“ и „PlutoTV“ објавија оперативен профит од 26 милиони долари во вториот квартал, во споредба со загубата од 424 милиони долари една година порано.
„Paramount“ е вториот медиумски конгломерат во последниве денови што ја приспособи вредноста на своите кабелски средства за да го одрази влијанието на опаѓањето на рејтингот, што значи помал приход од рекламирање.
Претстојното спојување на „Skydance“ го принуди „Paramount“ да ја преиспита вредноста на секоја од неговите поделби. Тоа отпишување ја остави компанијата со оперативна загуба од 5,3 милијарди долари за вториот квартал.
Прилагодената оперативна добивка на „Paramount“, која ја исклучува исправката на вредноста, ги надмина проценките на Волстрит со резултат од 867 милиони долари, или 54 центи по акција. Тоа ја надмина консензуалната проценка од 12 центи по акција, според „LSEG“.
Укинувањето на работните места се очекува да резултира со трошоци од 300 до 400 милиони долари во третиот квартал, изјавија директорите на „Paramount“ на разговор со инвеститорите.
„Компанијата разгледува различни дополнителни планови за намалување на трошоците“, рече финансискиот директор Навен Чопра.
Приходите во вториот квартал паднаа за 11% на 6,8 милијарди долари во кварталот. Тоа беше под проценките на аналитичарите од 7,2 милијарди долари.
Одделот за телевизија, кој вклучува највисоко рангирана телевизија во ударен термин „CBS“, како и кабелски мрежи на компанијата, објави приход за четвртина од речиси 4,3 милијарди долари. Падот на приходите од 17% во однос на претходната година се одраз на пониските приходи од рекламирање и надоместоците платени за лиценцирање на емисиите.
Филмскиот бизнис на „Paramount“ објави загуба од 54 милиони долари, иако изданија како „Fictional Friends“ се најдоа на врвот на бокс-офисот во домашното деби, а „Not a Sound: Day One“ ги забележа најдобрите финансиски перформанси за франшизата.