Германскиот производител на спортски производи „Puma“ ги намали насоките за годишниот основен профит, накратко испраќајќи ја цената на акциите на најниските нивоа од 2018-ма година. Компанијата наведе повисоки трошоци за испорака, спротивставени валути и продолжи пригушеното расположение на потрошувачите во Кина.
„Puma“, која започна нови маркетинг иницијативи за подобра конкуренција со поголемите ривали како „Adidas“ и „Nike“, како и со новите брендови, се бори со негативните валутни ефекти во услови на послаба побарувачка на потрошувачите.
Компанијата сега очекува оперативниот профит да биде во опсег од 620-670 милиони евра, во однос на претходната проценка од 620 до 700 милиони евра.
„Пазарот на товари се покажа како поголем предизвик од очекуваното на почетокот на годината, што доведе до повисоки трошоци во втората половина“, изјави извршниот директор Арне Фројнд за медиумите.
Тој рече дека ограничувањата на капацитетот поради кризата во Црвеното Море додадоа дополнителни трошоци за време на сезоната на голема побарувачка и нови договори за товар.
Акциите на „Puma“ потонаа за 12% до 36,37 евра по парче во утринската трговија, откако претходно утрото накратко достигнаа најниско ниво во последните шест години. Попладнето тие се тргуваа со пад од 10,64%.
За вториот квартал, „Puma“ објави пораст на продажбата приспособена според валутата од 2,1% до 2,12 милијарди евра.
Сепак, во регионот ЕМЕА, продажбата приспособена според валутата падна за 4,3%, бидејќи враќањето на растот во Европа беше засенето од падот на ЕМЕА по силниот квартал во претходната година.
Продажбата во Кина порасна за 7,6 отсто на годишно ниво, главно од онлајн продажбата, и покрај генерално послабата потрошувачка на потрошувачите, објави „Puma“.