11 октомври, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Huawei“ лансираше ривал на „Mercedes-Benz EQS“

„Huawei“ лансираше ривал на „Mercedes-Benz EQS“

Кинескиот технолошки гигант „Huawei“ и производителот на автомобили „BAIC Motor“ го лансираа своето прво заеднички развиено електрично возило (EV). Цените за луксузниот седан „Stelato S9“ започнуваат од 399.800 јуани (околу 55.925 долари).

„Stelato“ е резултат на заеднички проект помеѓу „Huawei“ и „BAIC“, каде „Huawei“ обезбедува софтвер и некои компоненти, а „BAIC“ е одговорен за платформата и производството. Овој формат на соработка не е нов за „Huawei“, кој на сличен начин работи и со други производители на автомобили – „Chery“, „JAC“ и „Seres“.

Првиот модел под брендот „Stelato“ е луксузниот седан „S9“, на кој компаниите полагаат големи надежи. Неговото масовно производство ќе започне во декември 2024-та година со планиран волумен од 120.000 единици годишно.

Седанот добива стилски и модерен дизајн инспириран од вселенските мотиви. Неговите димензии се 5160 mm должина, 1987 mm ширина, 1486 mm висина и 3050 mm меѓуоскино растојание. Тоа значи дека е малку пократок, поширок и понизок од „Mercedes-Benz EQS“.

Предниот дел на автомобилот е опремен со фарови во форма на Ц и LED лента, што му дава висока технологија. Коефициентот на отпор е 0,193, што е помал од повеќето традиционални луксузни автомобили. „Stelato S9“ е изграден на модуларната архитектура „BAIC BE22“. Седанот е опремен со „паметни“ ретровизори кои можат динамично да го приспособат аголот на гледање при возење наназад, вртење и голема брзина, намалувајќи ги мртвите точки за 60%.

Кабината има многу хоризонтални линии, волан со три краци, 12,3-инчен дигитален табла со инструменти и 15,6-инчен централен екран на допир. Во внатрешноста има и безжично полнење за паметни телефони и интерфејс MagLink за поврзување таблети. „S9“ е опремен со „HarmonyOS 4“ и „ADS 3.0“ интелигентен систем за возење, кој ги подобрува функциите на интелигентно возење, паркирање и активна безбедност.

Автомобилот ќе биде достапен во верзии со еден и два електромотори. Моќноста на верзијата со еден мотор е 304 ks, а на верзијата со два мотори – 516 ks. Максималниот вртежен момент е 673 Nm. Забрзувањето до 100 km/h трае 6,05 секунди за верзијата со еден мотор и 3,9 секунди за верзијата со двоен погон. Автомобилот е опремен со батерија со капацитет од 100 kW/h, која обезбедува автономија до 816 km.

Новиот производ, исто така, е пријавен дека е опремен со суспензија со адаптивна контрола на амортизерите што обезбедува непречено возење. Има режим против болест при движење што го оптимизира забрзувањето и суспензијата за да се минимизира непријатноста на патниците.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП