„Capri“, едно од најлегендарните имиња во историјата на европската поделба на „Ford“, официјално е оживеан по пауза од 38 години.
Сепак, врската помеѓу новиот модел и стариот е само во името – инаку се работи за голем електричен кросовер изграден на платформата и кој користи погон на „Volkswagen ID.5“. Во пракса, „Capri“ е зголемена верзија на веќе прикажаниот електричен „Ford Explorer“, а како него, ќе се произведува во фабриката на компанијата во Келн.
Директорот за дизајн на Форд Европа, Амко Ленаертс, откри дека неговиот тим работи на автомобилот од 2019-та година и инсистираше на тоа дека тој носи многу од карактеристиките на оригиналниот „Capri“.

Првиот модел со ова име се појави во 1968-ма година како „fastback“ купе базирано на технологијата „Cortina“ и остана во производство до 1986-та година. За тоа време „Capri“ беше продаден во 1,9 милиони примероци.
Новиот „Capri“ е речиси половина метар подолг од оригиналот (вкупно 4,63 метри), 35 см повисок и над 1 тон потежок. Тежината, во зависност од спецификациите, варира помеѓу 2023 и 2115 килограми без патници.

Опциите за погон ни се познати од „ID.5“ – со еден електричен мотор на задната оска, погон на задните тркала и 286 коњски сили или со два електромотори и 340 коњски сили. Во втората верзија, забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 5,3 секунди, во првата – 6,4 секунди.
Единечниот мотор оди со батерија со употреблив капацитет од 77 kWh, што е доволно за 625 km досег со едно полнење. Двомоторната варијанта добива капацитет од 79 kWh и домет од 590 km. Брзината на полнење е соодветно до 135 и до 185 kW. Двете бројки за километражата се подобри од оние на „Explorer“ – доказ за поаеродинамичните форми на „Capri“.

Внатрешноста е позната и од „Explorer“ – со централен екран на допир од 14,6 инчи што се лизга наназад и открива „скривање“ за предмети. Помеѓу предните седишта има импресивна ниша за предмети, која може да собере 17 литри. Багажникот собира до 527 литри.
Другото нешто што го издвојува „Capri“ од „Explorer“ се спортските седишта и воланот со малку квадратна форма. Сè уште нема информации за цената, но медиумите во Велика Британија цитираат бројки во регионот од 47.000 фунти за основниот модел.