Со редизајнот на Leon, Seat потврди дека остануваат во игра и продолжуваат да произведуваат автомобили.
Има неколку иновации, од кои најзначајните се однесуваат на имплементацијата на нови погони и инфозабавниот интерфејс. Да почнеме по ред.
И по реновирањето, Leon ги задржува класичните мотори во својата палета, вклучувајќи го и дизелот TDI. Севкупно, има седум различни опции кои се движат од 115 КС до 204 КС. Првичната верзија е 1.5 TSI мотор кој го заменува трицилиндричниот мотор 1.0. Развива моќност од 115 КС (+5 КС) и вртежен момент од 220 Nm (+20 Nm), а е поврзан со 6-брзински мануелен менувач.
Достапен е и со две благи хибридни верзии со 48V технологија (eTSI): 1,5 литарски 115 КС и 150 КС, исклучиво во комбинација со 7-степен DSG менувач.

Понудата вклучува и нова генерација на eHybrid мотори (plug-in hybrid) кои развиваат моќност од 204 КС/350 Nm. Комбинира 1,5-литарски TSI (150 КС) бензински мотор, моќен електричен мотор од 115 КС и литиум-јонска батерија со капацитет од 19,7 kWh. Иима електричен домет до 100 km, и можност за полнење со моќност до 50 kW.
Во кабината најголемата иновација е дигитализацијата со нов и подобрен интерфејс. Понуден е дигитален кокпит (10,25″), надграден со поголем стандарден екран (10,4″) и опционален инфозабавен систем од 12,9 инчи, и двата со ретро-осветлен лизгач, како кај новиот Golf. Конечно, има систем за безжично полнење од 15 W со функција за ладење.

Однадвор се забележуваат опционалните матрични LED фарови кои се достапни за прв пат кај хечбек моделот
Дизајниран, развиен и произведен во Барселона во фабриката на марката во Марторело, Leon влегува во производство овој месец (мај 2024 година).