2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКој ќе биде најголем луксузен бренд, а тоа да не е „Louis...

Кој ќе биде најголем луксузен бренд, а тоа да не е „Louis Vuitton“?

„Hermes“ има потенцијал во наредните години да го надмине водечкиот бренд на „LVMH Louis Vuitton“ како најголем бренд во луксузната индустрија според приходите, според аналитичарите на „Citigroup“.

Продажбата во производителот на чанти „Birkin“ ќе достигне „симболични“ 20 милијарди евра до 2027-ма година или уште порано, напиша Томас Шове во белешката од 12-ти април – подвиг што „Louis Vuitton“ го прослави во 2022-ра година. „Hermes“ генерира приход на групата од 13,4 милијарди евра во 2023-та година, потсетува „Bloomberg“.

„Компанијата „Hermes“ ужива еден од најпредвидливите профили за раст, маржа и парични текови во луксузната индустрија“, вели Шове.

Аналитичарот ја истакнува ценовната стратегија на француската компанија, која се движи од прифатлива до суперлуксузна, нејзината контрола врз дистрибуцијата и можностите за раст во некожните категории, како што се конфекции, часовници, накит и садови.

Иако постои загриженост за забавување на побарувачката за луксузни стоки по бумот по пандемијата, акциите на „Hermes“ ги надминаа конкурентите, зголемувајќи се за 20% од годината до денес. Мерачот за следење на индустријата е зголемен за 6,8% во истиот период, а цената на акцијата на „LVMH“ е зголемена за 8,2%.

Акциите на „Hermes“ поскапеа за 1,8% во понеделникот, приближувајќи се до целната цена на Шове од 2.350 евра. Тој беше неутрален за „Hermes“ откако почна да го покрива во 2020-та година.

„Hermes“ се смета за повеќе изолиран од падот на индустријата поради неговата изложеност на многу богати клиенти и неговиот уникатен бизнис модел, кој е поттикнат од реткоста. Компанијата треба да обезбеди ажурирање за продажбата во првиот квартал на 25-ти април.

Конгломератот „LVMH“ е најголемата луксузна групација во светот со своите 75 брендови, чии производи се движат од чанти до шампањ. Аналитичарите на „HSBC“ проценуваат дека само „Louis Vuitton“ генерира околу 50% од профитабилноста на „LVMH“ и околу 26% од продажбата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП