Пазарот на паметни телефони оваа година има 250 активни брендови. Сепак, иако ова може да изгледа како голема бројка, кога ќе го погледнеме фактот дека имало над 700 во 2017-та година, ќе видиме дека темнината продолжува да паѓа врз оваа индустрија. Тоа значи дека во последните шест години од пазарот исчезнале речиси 500 брендови.
Иако се чини дека пазарот на паметни телефони е стабилен благодарение на компаниите како „Apple“ и „Samsung“, не треба да заборавиме и на многу други помали компании кои сонуваат да се приклучат на „големата лига“ на глобално ниво.
Новиот извештај на „Counterpoint Research“ покажува дека падот речиси целосно се должи на локалните брендови, додека светските брендови остануваат главно конзистентни. Истражувањето покажува и неколку брендови на паметни телефони кои се затворени во Индија, Африка, Кина, Јапонија, Блискиот Исток, па дури и во Кореја.
Локалните брендови, некогаш познати како „локални кралеви“ како што се „Micromax“ во Индија и „Symphony“ во Бангладеш изгубија значителен дел или дури го напуштија во последните пет години.

Она што го забрза падот на малите брендови беше подемот на кинеските компании: „Xiaomi“, „Oppo“ и „Vivo“. Кина успеа да претстави значително подобри смартфони по атрактивни цени, давајќи им на клиентите подобра вредност за нивните пари.
Некои од брендовите едноставно ги изедоа поголемите, но може да се каже дека помалите компании на крајот страдаат многу повеќе од поголемите, но некои од нив сепак успеваат да ја издржат „невремето“.
Предизвиците со кои се соочуваат брендовите вклучуваат созревање на корисничката база и продолжување на циклусите за замена на уредите. Сепак, имаше и проблеми со синџирот на снабдување предизвикани од глобалната епидемија, економскиот пад, технолошките промени и способноста на големите технолошки компании да произведуваат телефони во огромни количини ги изедоа локалното население.
Компанијата што го направи извештајот предвидува дека пазарот ќе продолжи да се намалува, а големите светски компании логично ќе бидат во подобра позиција да се прилагодат на какви било макроекономски спротивставени ветрови и технолошки транзиции. Сепак, „Counterpoint“ тврди дека има и мали производители кои би можеле да опстанат, продавајќи ги своите уреди на промоции, но нудат уникатни промоции кои не се достапни од други компании.