2 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗПрви фотографии од новиот „Mitsubishi Pajero Sport“

Први фотографии од новиот „Mitsubishi Pajero Sport“

Официјалното претставување на новиот пикап „Mitsubishi L200/Triton“ беше пред само неколку дена, што значи дека наскоро ќе се одржи премиерата на следната генерација на „Pajero Sport“, изградена на истата основа. И дизајнерите на автомобили решија да замислат како тоа ќе изгледа.

„Pajero Sport“ со средна големина се појави во гамата на јапонскиот производител во 1996-та година. Првата генерација беше на платформата на моделот „Pajero“ и остана на производната лента до 2010-та година. Почнувајќи од втората генерација, автомобилот сега ја дели платформата со пикапот „L200“. Најверојатно, исклучок нема да биде новата генерација на „Pajero Sport“, која ќе ја замени третата генерација на моделот, произведена од 2015-та година и доби редизајн во летото 2019-та година.

Засега нема „шпионски“ фотографии од претстојниот модел, но можеме да претпоставиме дека ќе биде стилизиран како новиот пикап. Можно е да имаат заеднички преден крај и други елементи на телото до централниот столб. Меѓуоскиното растојание во однос на пикапот веројатно ќе биде значително намалено. Во исто време, растојанието помеѓу оските ќе остане доста големо, што ќе овозможи поставување на три реда седишта, како кај сегашниот модел (за референца, меѓуоскиното растојание му е 2.800 mm).

Можеме само да нагаѓаме за дизајнот на задниот дел, но најверојатно ќе биде многу построг во споредба со сегашниот „Pajero Sport“. Дизајнерите прикажаа можна верзија на задниот дел, инспирирана од теренецот од првата генерација.

Сѐ уште нема веродостојни информации за карактеристиките на идниот теренец, но можеме да претпоставиме дека ќе има многу заедничко со „L200/Triton“. Пикапот претставен минатиот месец доби целосно нова челична рамка.

Засега има само еден мотор, тоа е 4-цилиндричен турбодизел 4N16 со зафатнина од 2,3 литри, кој нуди три опции за моќност – 150 ks (330 Nm), 184 ks (430 Nm) и 204 ks (470 Nm). Моторот може да се комбинира со 6-брзински мануелен менувач или 6-брзински автоматски менувач.

Погонот може да биде и од два типа – заден или 4х4. Вториот, пак, постои во две верзии: класичен со редукција Easy Select 4WD и постојан погон на сите тркала Super Select 4WD-II со асиметричен централен диференцијал (стандардно, 40% од моќноста се испорачува на предната оска, 60 до задниот дел).

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП