Предизвикувачката економска клима продолжи да тежи силно на европскиот пазар на паметни телефони, при што испораките паднаа за 23 отсто на годишно ниво во првиот квартал од 2023-та година, според „Counterpoint Research“.
Инфлацијата, каматните стапки и цените на енергијата останаа тврдоглаво високи, а тековниот конфликт меѓу Русија и Украина донесе нова претпазливост кај потрошувачите.
Оваа продолжена контракција на европскиот пазар резултираше со тоа што првиот квартал од 2023-та година е најлошиот период во регионот за испорака на паметни телефони од вториот квартал на 2012-та година.
Зголемената криза на трошоците за живот продолжи да ги мачи европските потрошувачи, што резултираше со тежок почеток на 2023-та година. Сепак, имаше добра вест: „Samsung“, и покрај тоа што изгуби удел во споредба со првиот квартал од 2022-ра година, успешно го лансираше најновиот предводник на „Galaxy 23“ серии (победувајќи ги „S22“ и „S21“), додека „Apple“ го зголеми својот удел на годишна основа (иако ова е повеќе последица на послаб пад во споредба со другите добавувачи).
„Сепак, најголемиот победник беше „Xiaomi“, бидејќи беше единствениот голем продавач кој забележа раст на испораките по закрепнувањето од многу лошиот прв квартал од 2022-ра година“, рече Јан Стријак, помошник директор во „Counterpoint Research“.
Прогнозата беше дека условите ќе се влошат пред да се подобрат, а тоа беше потврдено со најлошиот квартал за испорака на паметни телефони што сме го виделе во Европа во повеќе од една деценија.
„Сепак, ние остануваме оптимисти дека економските притисоци ќе почнат да се намалуваат во следните неколку квартали, зајакнувајќи ја довербата на потрошувачите и доведувајќи до подобар крај на годината“, додаде Стријак.