25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Mitsubishi“ подготвува 16 нови модели за 5 години

„Mitsubishi“ подготвува 16 нови модели за 5 години

Јапонската компанија „Mitsubishi Motors“ ја откри својата развојна стратегија до 2030-та година, која вклучува неколку фази со сосема различни цели поставени за различни временски периоди.

Краткорочниот план „Challenge 2025“, кој ги опфаќа следните три години, бара зголемување на продажбата од очекуваните 866.000 автомобили оваа фискална година (која ќе заврши на 31-ви март според јапонскиот закон) на 1,1 милион пред 2025-та година. Оперативната добивка за истиот период треба да се зголеми од 170 милијарди јени (1,172 милијарди евра) на 220 милијарди јени (1,517 милијарди евра). Во фискалната 2020-та година, „Mitsubishi“ имаше оперативна загуба од 95 милијарди јени (655 милиони евра).

Во оваа стратегија интересна е перспективата за развој на моделската гама планирана за следните пет години до 2028-ма година. Компанијата најави 16 нови модели, од кои 9 ќе бидат електрифицирани – хибридни и електрични возила, а 7 со ТНГ.

За некои од нив, марката ќе има корист од сојузот со „Renault“ и „Nissan“ (исто така во однос на моторите), додека други ќе се развиваат внатре во компанијата, благодарение на значителните финансиски средства наменети за истражување и развој. Два од моделите се веќе познати – тоа е кросоверот „Mitsubishi ASX“ (базиран на „Renault Captur“) и „Mitsubishi Delica Mini“ за Јапонија, чија продажба започна оваа година.

Пред неколку години, Југоисточна Азија и Австралија беа идентификувани како приоритетни пазари за „Mitsubishi“. Второто ниво е Јужна Америка, Африка и Блискиот Исток. Во Северна Америка, Јапонија, Европа, па дури и Кина, компанијата ќе работи и ќе се развива според преостанатиот принцип. На пример, на европскиот пазар е избрана стратегијата „беџ инженеринг“ – „Renault Clio“ ќе го проба и логото на „Mitsubishi“ по „Captur“, а оваа година ќе се појави хечбек под оживеаното име „Mitsubishi Colt“. И до 2025-та година, две електрични возила, првично развиени од „Renault“ и „Nissan“, ќе бидат лансирани во Европа под брендот „Mitsubishi“.

Следниот нов автомобил оваа година би требало да биде пикап од новата генерација на „Mitsubishi L200“, а ќе има и електрична верзија. „SUV“ на платформата „Pajero Sport“ (скратено „PPV“ на лизгалки, т.е. „Pickup Passenger Vehicle“) се очекува дури во 2025-та година.

Концептот „Mitsubishi XFX“ ќе стане сериски кросовер приближно до крајот на 2023-та година, а една година подоцна се очекува и голем „SUV“ со три реда седишта. Плановите вклучуваат и миниван (во бензинска и хибридна верзија), кросовер со два реда (хибриден и електричен) и хибриден „Xpander“. Сите мора да се видат пред 2028-ма година.

Компанијата постави одредени цели за 2030-та година, кога уделот на електрифицираните модели во глобалната продажба треба да достигне 50%, додека во фискалната 2021-ва година беше само 7%. „Mitsubishi Motors“, исто така, планира да потроши 210 милијарди јени (1,447 милијарди евра) до 2030-та година за да постави погон за производство на погонски батерии од 15 GWh/годишно.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП