Лада Нива, и покрај својата старост, сè уште е привлечна за многумина, особено откако е модифицирана од тјунерите.
Нема сомнеж дека Нива како едно од најдобрите теренски возила е одлична основа за тјунинг. Евтината база нуди бројни опции за надградба, а понекогаш има некој кој е подготвен да инвестира многу пари во малиот руски теренец.
Гркот Вагелис Куманис е еден од оние кои не познаваат граници, и не обрнуваат многу внимание на оригиналните карактеристики на оригиналниот модел.
Нива треба да биде едноставно работно возило кое на терен ги покажува своите квалитети, а сопственикот издвојува најмала можна сума на пари за секоја поправка.
Во случајот со Куманис таквата теза не важи. Нивото сега е „прилагодено“ така што минувачите се вртат каде и да се појави.
Воопшто не е чудно, бидејќи покрај атрактивната црна боја, добива огромни бандажи од 22 инчи. Но, тоа е само почеток на целосно реставрираниот модел од 2004 година, кој помина само 4.600 километри во вториот животен век.
Оваа Нива доби голем број тркачки компоненти, некои со потпис на компанијата Porsche, а димензиите на гумата стојат покрај гигантските играчи како што е Ламборџини Урус.
Надворешната естетика вклучува нови браници и светла и прагови на вратите. Забележливо е и спуштањето на Нива, што во комбинација со гумите 245/30 доаѓа како гаранција за одлично држење на патот.
Како основа на погонскиот систем се користеше постоечкиот мотор, кој е значително подобрен. Сега тоа е 1,8-литарски турбо кој работи на три типа гориво. На гас произведува 177 КС, на бензин 213 КС, а на метанол дури 300 КС.
Сега додадете на сето тоа петстепен мануелен менувач и погон на четири тркала. Фантазија!’
Нов шок во кабината. Скоро сè е променето, и на подобро.

Има модерна опрема, дури и црвена кожа на седиштата, а акцентот е моќниот аудио систем.
И конечно цената. Автомобилот чини 34.700 евра, што го прави една од најскапите Лада Нива достапни за продажба.