Купувањето нов автомобил е очекуван и пријатен момент, но како и со секоја техника, понекогаш има негативни емоции по вина на производителите. Станува збор за нивните дефекти кои се манифестираат по испораката на автомобилите до купувачите.
Рејтингот на производители за 2022-ра година ги рангира брендовите кои се најмалку погодени од овој проблем, според застапниците, информира „Largus“.
Контактите со одделенијата за постпродажни услуги не се особено пријатни – ниту за сопственикот на автомобилот ниту за дилерите. Бидејќи се работи за автомобили со гаранција и поправање на дефекти им создава проблем на дилерите, кои губат време во комуникација со производителот, барање делови или склопови, вложување пари во авансно плаќање итн.
Како дел од рејтингот на производителите за 2022-ра година, од дилерите се бара да го одредат процентот на враќање на возилата по продажбата поради производствени дефекти. И беше направена оценка според системот од десет точки. Просекот за 2021-ва година е 5,18, а за оваа година е 5,86. Погледнете ги резултатите во табелата.
