23 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПрофитот на „Remy Cointreau“ во првата половина ги надмина проценките

Профитот на „Remy Cointreau“ во првата половина ги надмина проценките

„Remy Cointreau“ објави посилен од очекуваниот органски скок од 27,2 отсто во оперативната добивка во првото полугодие поради силната побарувачка за неговиот врвен коњак во Кина и САД и контролата на трошоците.

За целата 2022/23 година, производителот на коњакот „Remy Martin“ и ликерот „Cointreau“ потврди дека очекува уште една година на силен раст на органската продажба, при што втората половина го одразува враќањето на нормалните трендови на потрошувачка по две години „исклучителен раст“.

Додека „Remy Cointreau“ продолжува да инвестира во маркетинг и комуникации особено во втората половина од годината, сегашната оперативна маржа на добивка ќе биде одредена од одржливоста на бруто маржата и покрај инфлаторното опкружување и строгата надземна контрола, се вели во соопштението.

Тековната оперативна добивка на групацијата за шест месеци до 30-ти септември достигна 319,3 милиони евра, што покажува органски раст од 27,2%.

Ова е над консензусната проценка во прогнозата од 22 аналитичари што ја состави компанијата за тековен оперативен профит од 306 милиони евра, т.е. раст од 23,8%.

Фискалната година на „Remy Cointreau“ започнува на 1-ви април и завршува на 31-ви март.

Компанијата, исто така, останува уверена во својата способност да стекне удел на пазарот на ексклузивниот пазар на алкохолни пијалоци, искористувајќи ги новите трендови на потрошувачка.

Пандемијата го забрза долгорочниот притисок на „Remy Cointreau“ за да ги поскапи пијалоците за да ги зголеми профитните маржи, забрзувајќи го преминот кон премиум пијалоци, коктели и е-трговија бидејќи луѓето пијат поскапи пијалоци дома.

Оперативната добивка на одделот за коњакот „Remy Martin“, кој сочинува речиси 90% од добивката на групата, изнесуваше 299,7 милиони евра во првата половина, што укажува на органски раст од 35,7%. „Remy Cointreau“ веќе пријави органски скок од 21,1% во продажбата во првото полугодие, поттикнат од закрепнувањето на побарувачката за нејзините водечки брендови на коњак во Кина за време на есенскиот фестивал, на пазар сè уште погоден од ограничувањата за Ковид-19.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП