25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„AB InBev“ ги зголеми прогнозите 2022-ра по побрзиот раст на продажбата

„AB InBev“ ги зголеми прогнозите 2022-ра по побрзиот раст на продажбата

Најголемиот светски производител на пиво, „Anheuser-Busch InBev“, објави подобар од очекуваниот квартален профит, бидејќи продажбата на пиво се забрза. Компанијата, исто така, ја подигна својата перспектива за 2022-ра година на горниот дел од претходно прогнозираниот опсег.

„AB InBev“, која ги произведува „Budweiser“, „Corona“ и „Stella Artois“, продаде 3,7 отсто повеќе пиво и други пијалоци во периодот јули-септември на годишно ниво, стапка на раст што беше побрзо од претходните два квартали. Компанијата исто така објави силна експанзија во Мексико и Јужна Африка.

Белгискиот производител на пиво, исто така, можеше да поттикне повисоки цени или да ги убеди потрошувачите да се префрлат на поскапи „премиум“ брендови на сите големи пазари, освен Кина, каде што политиката за нулта-Ковид го ограничи економскиот раст.

„Продолжуваме да гледаме силна побарувачка од потрошувачите за нашето портфолио и еластична категорија пиво додека се движиме низ динамичното опкружување на работењето“, рече извршниот директор Мишел Дукерис во изјавата.

Главната добивка за третиот квартал, т.е. пред даноци, камати, амортизација и амортизација, се зголеми за 6,5 отсто на годишно ниво на 5,31 милијарди долари, надминувајќи ја прогнозата за раст од 5,2 отсто од аналитичарите во податоците собрани од компанијата.

„AB InBev“ рече дека сега очекува нејзината основна добивка да се зголеми помеѓу 6 и 8 проценти. Претходниот опсег на прогнози беше од 4 до 8%, што останува среднорочна перспектива.

„AB InBev“ го повтори својот став дека приходите ќе растат побрзо од профитот. Компанијата се соочува со повисоки трошоци за суровини и испорака на пиво, иако голем дел од нив е веќе ограничен. Растот на приходите беше 12,1% во кварталот на годишна основа, што исто така беше над пазарниот консензус од 10,2%.

Најголемите ривали на „AB InBev“ направија мешана слика за пазарот на пиво. „Heineken“ предупреди на раните знаци дека европските потрошувачи ја намалуваат потрошувачката откако продажбата порасна помалку од очекуваното во третиот квартал. Во меѓувреме, „Carlsberg“ ја зголеми својата прогноза за 2022-ра година и покрај слабеењето на расположението на потрошувачите.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП