22 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Metro“ повторно забележа значителен раст на продажбата

„Metro“ повторно забележа значителен раст на продажбата

По двоцифрениот раст во четвртиот квартал, германскиот синџир „Metro“ ги зголеми приходите од продажба за 21,4% на нешто помалку од 30 милијарди евра во изминатата финансиска година 2021/22 (крајот на септември).

Во однос на оперативната добивка се очекува „Metro“ да ја достигне средината на прогнозираниот опсег од 150 до 230 милиони евра во 2021/22 година, објави вчера извршниот директор на „Metro“, Штефен Гробел.

Следната година ќе продолжи да се карактеризира со висока инфлација и зголемени трошковни притисоци, се вели во соопштението на компанијата. Но, „Metro“ е на вистинскиот пат и сака да добие пазарен удел.

Во четвртиот квартал „Metro“ успеа да ја зголеми продажбата за 12,1% на годишно ниво на осум милијарди евра. Групацијата успеа да постигне значителен успех во Источна Европа, а на нејзиниот домашен пазар во Германија, концернот со седиште во Дизелдорф забележа зголемување од пет проценти во продажбата. Во текот на финансиската година, „Metro“ можеше значително да го зголеми својот бизнис со хотелиери и ресторани, откако снабдувањето во гастрономскиот сектор претрпе во претходната година поради кризата поврзана со коронавирусот.

Гробел ја поттикна ориентацијата на „Metro“ за големопродажба. За таа цел, таа го проширува бизнисот со резерви за ресторани и хотели и поблиску го поврзува традиционалниот бизнис на филијалите со онлајн активностите на групата со седиште во Дизелдорф.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП