16 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Burberry“ ја задржа стабилна прогнозата за профит и покрај блокадите во Кина

„Burberry“ ја задржа стабилна прогнозата за профит и покрај блокадите во Кина

Групацијата „Burberry“ ја задржа својата прогноза за тековната фискална година и покрај големите блокади во делови од Кина во април и мај што влијаеше на побарувачката за луксузни стоки, пишува „Bloomberg“.

Британскиот моден бренд очекува прилагоден оперативен профит од 90 милиони фунти (106 милиони долари) за тековната година бидејќи „активно се бори“ со влијанието на блокадите во Кина и забрзувањето на домашната инфлација во Британија. Во мај, компанијата прогнозираше приспособена добивка од 92 милиони фунти.

Покрај тоа, „Burberry“ продолжува да цели кон висок едноцифрен раст на приходите и маржа од 20% по постојани валути на среден рок, рече гигантот. Цената на нејзината акција падна за речиси 3,7% пред почетокот на вчерашниот трговски ден.

„Burberry“ е поранлив на она што се случува во Кина отколку многу негови ривали, бидејќи генерира околу една третина од своите приходи од продажба во азиската земја. Велика Британија, од друга страна, се бори со најлошата инфлација во последните 40 години, додека сметките за енергија и платите растат.

Споредливите продажби на британскиот моден бренд се зголемија за 1% од април до јуни, објави „Burberry“. Со исклучок на континентална Кина, бројката се зголеми за 16%, што покажува колку е големо влијанието на блокадите. Од компанијата велат дека откако продавниците во Кина повторно се отворија во јуни, деловните перформанси се „охрабрувачки“.

Загриженоста за Ковид-19 не исчезна бидејќи бројот на случаи во Шангај повторно се зголемува, а локалното население стравува дека може да има уште едно заклучување.

Во обид да ја намали зависноста од кинескиот пазар, „Burberry“ го обнови својот фокус на клиентите со повисоки трошоци во Европа и на Блискиот Исток.

Новиот извршен директор на „Burberry“ Џонатан Акројд ја презеде функцијата во март. Акројд, кој порано беше шеф на „Versace“, се очекува да го следи патот што го постави неговиот претходник Марко Гобети со тоа што ќе ги зголеми цените на производите, ќе ја намали дистрибуцијата од трети страни и ќе ги елиминира означувањата. Брендот се обложува и на кожни производи, верувајќи дека е категорија на производи со потенцијал.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП