25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗНајбараните бои за автомобили во 2021 година

Најбараните бои за автомобили во 2021 година

Изборот на бојата на автомобилот е лична работа, важна за некои клиенти и зависи од многу елементи. Некои возачи ги избираат оние бои што ја одразуваат нивната личност и карактер. Има возачи кои ја избираат бојата на автомобилот според која боја е модерна, а има и такви кои немаат време и ја сакаат колата веднаш, не сакаат да чекаат продавачот да им ја испорача бојата по нивна желба. Многу од бараните бои се доплаќаат, што е уште една важна околност. Има и такви кои мислат дека светлите бои подобро се забележуваат во сообраќајот, што е важен безбедносен фактор, на оние кои мислат дека некои бои се помалку валкани, или барем помалку забележливи од другите.

Американската компанија Аксалта, една од водечките добавувачи на бои за автомобилската индустрија, истражува кои бои на автомобили се најбарани секоја година од 1953 година, а сега Аксалта објави листа за 2021 година. Белата сè уште е доминантна во светот, делумно затоа што ја рефлектира сончевата топлина и дека не бара посебна доплата. Според Аксалта, 35 отсто од продадените автомобили во 2021 година биле бели, или 21 отсто основни бели и 14 отсто бели бисерни. По белата следува црната, темно сива и сребрена сива боја. Сината боја се поврзува со електричните автомобили и нејзината продажба нагло порасна. Сината боја расте од 1 до 8 проценти ширум светот, а нејзината популарност сега ја надминува сребрената сива боја во Северна Америка, Африка, Јапонија, Јужна Кореја и Европа.

Топ листата изгледа вака: бела (35 проценти), црна (19), темно сива (19), сребрено сива (9), сина (8), црвена (5), кафеава / беж (3), зелена (1 ), жолта / златна (1)

На нашиот континент темно сивата ја победи белата боја и е на првото место. Овие две бои имаа удел од 25 проценти во 2020 година, сега темно сивата сочинува 27 проценти, а белата 23 проценти.

Во последните неколку години во Велика Британија, според истражувањето на магазинот Top Gir, најпродаваните автомобили се сиви. Дури четвртина од продадените возила биле со оваа боја. Црната и белата го зазедоа второто и третото место, а дури 60 отсто од автомобилите се продадени во овие три бои кои се први на листата. На четвртото место се најдоа сините автомобили.

Но, тоа што доминираат монохроматските бои не се должи само на купувачите, туку и на производителите на автомобили, кои често не даваат голем избор. На пример, BMW Серија 7 е достапна во 12 бои – од кои девет се бели, сиви и црни.

Од самиот почеток на автомобилската индустрија до денес, врската помеѓу бојата на автомобилите и клиентите не е проучена.

Бројни студии поврзаа одредени бои на возила со одредени типови на луѓе.

Така, темнозелената боја на автомобилот кажува дека сопственикот е добро избалансиран, самоуверен и традиционален, додека светло зелената значи дека добро се справува со стресни ситуации. Сопствениците на бели автомобили тешко се задоволуваат. Тоа се обично луѓе кои сакаат работите да бидат многу чисти и директни.

Сопствениците на сребрените автомобили велат дека се фокусирани на иднината, престижот и елеганцијата. Сребрената боја на сопствениците на вакви возила им дава чувство дека нивниот миленик вреди повеќе.

Сопствениците на жолти автомобили испраќаат порака дека се разиграни и полни со смисла за хумор. Таквите луѓе обично се млади во срцето без разлика на возраста.

Кафеавата боја значи сила, уникатност и поврзаност со природата. Возачите на оваа боја често бараат елеганција. Уметничка и сложена личност – тоа се карактеристиките на портокалот. Сопствениците на автомобили во посветли нијанси на сина испраќаат порака дека се смирени, верни и искрени, додека потемните нијанси гарантираат доверба и авторитет. Неутрални и практични – се основните карактеристики на сивата боја, а сопствениците на сиви возила често се многу прагматични.

Сензуално, динамично и отворено – се основните карактеристики на црвеното, а сопствениците на црвени возила не се срамат да привлечат внимание. Моќ, елеганција и класика – се одлики на црната боја, а сопствениците на црните возила често се луѓе со кои е тешко да се манипулира, е заклучокот од овие студии.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП