28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИАмазон ги следи работниците затоа што Безос смета дека луѓето се мрзливи

Амазон ги следи работниците затоа што Безос смета дека луѓето се мрзливи

Амазон го следи секој потег на работниците во складиштата затоа што Џеф Безос смета дека луѓето се инхерентно мрзливи, се вели во извештајот.

Многу од политиките на Амазон беа дизајнирани да спречат работниците да станат мрзливи, изјави поранешниот потпретседател за „Њујорк тајмс“.

Дејвид Никерк, кој помогна во дизајнирањето на системот за управување со магацини на компанијата, за изданието изјави дека верувањето на основачот Џеф Безос дека луѓето се инхерентно мрзливи помогнало во креирањето на политиките на компанијата.

Безос веруваше дека желбата на работниците да се покажат добро со текот на времето се намалува и дека вкоренетата работна сила е „марш кон просечноста“, изјави Никерк за „Тајмс“.

„Она што тој би го рекол е дека нашата природа како луѓе е да потрошиме што е можно помалку енергија за да го добиеме она што го сакаме или што ни треба“, изјави Никерк за „Тајмс“.

Тој посочи на краткорочен модел на вработување кој не им дава на вработените многу можности за напредување и на начинот на кој Амазон ја користеше технологијата за да ги одржува работниците на задачата. Амазон не гарантира зголемување на платите по првите три години на работникот, се вели во извештајот, како начин да се исфрлат вработените кои би можеле да станат премногу комотни во Амазон или да станат „незадоволни“.

Практиките што ги опиша Никерк се едни од најспорните во компанијата – како отпуштање вработени за еден ден, ниска продуктивност и постојано одржување на работниците на задача со ограничено време на пауза и цели на висока продуктивност.

Практиките оставија многу работници да се чувствуваат како Амазон да се однесува кон нив повеќе како со машини отколку луѓе, објави „Тајмс“.

„Ние сме човечки суштества“, напиша еден вработен минатата година на внатрешната табла за повратни информации во магацинот, според „Тајмс“. „Ние не сме алатки што се користат за постигнување на нивните дневни / неделни цели и стапки“.

Културата на Амазон и големите очекувања за вработените ја направија компанијата лидер во повредите на работното место. На почетокот на овој месец, „Вашингтон пост“ објави анализа на податоците на Администрацијата за безбедност и здравје при работа, кои сугерираат дека работниците во магацинот на „Амазон“ имале скоро двојно поголема веројатност да бидат сериозно повредени од работниците во компании како „Волмарт“.

Во април, Безос рече дека компанијата работи за „да направи подобра работна средина за своите вработени“ и дека ќе инвестира над 300 милиони долари во 2021 година за да ги направи магацините побезбедни. Тој додаде дека на компанијата и треба „подобра визија за тоа како создаваме вредност за вработените – визија за нивниот успех“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП