29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Gap“ очекува закрепнување во вторите шест месеци

„Gap“ очекува закрепнување во вторите шест месеци

Потрошувачите едвај чекаат да купат облека што во голема мера се откажаа за време на пандемијата со Ковид-19. Така барем велат директорите на „Gap“. Во врска со ова, компанијата предвидува закрепнување на продажбата во втората половина oд оваа година по тешката 2020-та година.

„Ние сме оптимисти“, рече извршната директорка Соња Сингал во едно интервју. Според неа, компанијата очекува дека откако ќе се смири ситуацијата со Ковид-19, луѓето ќе се фокусираат на облеката за да ги импресионираат другите.

Откако пандемијата привремено ги затвори продавниците „Gap“ и ја запали побарувачката за фустани и деловна облека, компанијата предвидува дека нејзините нето приходи од продажба ќе се зголемат за 15-19% во 2021-ва година. Прогнозата покажува дека негативниот ефект на пандемијата ќе се почувствува и во првата половина на годината, а во втората половина ќе има враќање на понормалните нивоа на продажба пред пандемијата.

Во кварталот кој заврши на 30-ти јануари, растот на купувањето преку интернет по празниците и помогна на компанијата да го надомести падот на продажбата во физичките продавници. Сепак, постојаниот раст на „Old Navy“ и „Athleta“ беше намален за уште една четвртина од падовите на брендовите „Gap“ и „Banana Republic“. Целокупната споредлива продажба, која не вклучува неодамна затворени или отворени продавници, падна малку. Сепак, има скок од 49% во продажбата на Интернет.

Сингал тврди дека „Banana Republic“ претрпела неколку „тешки удари“ за време на пандемијата, со оглед на тоа дека целта е и на работната облека, но рече дека лансирањето луксузни спортски производи и долна облека во 2020-та година е добро прифатено.

Извршниот директор го претстави планот за заживување на долгогодишната проблематична компанија со затворање на стотици продавници на „Gap“ и „Banana Republic“, намалување на бројот на продадени производи и охрабрување на директорите да преземаат покреативни ризици со основната марка.

Компанијата ја заврши фискалната година со повисоки нивоа на непродадени производи отколку што се очекуваше. Директорите објавија дека има зголемување на залихите од 14%, што е поврзано со стоки задржани во пролетта 2020-та година, кога се затворија продавниците, како и производи што беа задржани поради доцнењата во пристаништата, плус маски и средства за дезинфекција, што компанијата планира да ги продаваат во оваа година.

„Gap“ објави 6 милијарди долари приходи од продажба преку Интернет за фискалната година до 30-ти јануари, што претставува 45% од вкупниот приход од продажбата за годинава. За споредба, во 2019-та година ова учество беше 25%. Компанијата затвори 228 продавници „Gap“ и „Banana Republic“ во 2020-та година и планира да го стори истото со уште 100 во 2021-ва година.

За четвртиот фискален квартал, „Gap“ објави профит од 234 милиони долари, во споредба со загуба од 184 милиони долари во истиот период од претходната година. Заработката по акција е 61 цент. Нето-продажбата падна за 5 проценти на 4,4 милијарди долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП