11 мај, 2025
ПочетнаАВТОБИЗ„Volkswagen“ призна можна продажба на „Lamborghini“ и „Bugatti“

„Volkswagen“ призна можна продажба на „Lamborghini“ и „Bugatti“

„Volkswagen Group“ ја разгледува иднината на своите брендови „Lamborghini“, „Bugatti“ и „Ducati“ како дел од планот да заштедат повеќе пари за премин кон електрични модели, изјавија двајца високи директори, цитирани од „Reuters“.

Двајцата врвни менаџери, кои побараа анонимност, открија дека во ноември Управниот одбор на германскиот производител ќе се состане за да разговара за стратегијата на концернот, што предвидува двојно зголемување на пазарната вредност на групацијата „Volkswagen“. Сега е 78 милијарди евра, со цел да се достигнат 200 милијарди евра во 2025-та година.

Сепак, ова може да се случи само со сериозни промени, бидејќи некои од брендовите во групата имаат огромни трошоци. Такви се производителите на суперавтомобили „Lamborghini“ и „Bugatti“, како и „Ducati“, кој произведува скапи мотоцикли. Идејата на раководството е да ги преструктуира овие 3 брендови со барање надворешни партнери за нивните проекти или да бидат понудени на продажба, велат раководителите на концернот, чиј идентитет не се соопштува.

Претходно оваа есен, се појавија обвинувања дека „Volkswagen“ веќе бил во преговори со хрватски Римац за продажба на „Bugatti“. Во исто време, извршниот директор на „Lamborghini“, Стефано Доменикали поднесе оставка за да го преземе раководството на Формула 1, со што ги засили шпекулациите за иднината на марката.

Зборувајќи за Ројтерс, извршниот директор на групацијата, Херберт Дис одби да ги коментира трите марки што се продаваат, но призна дека „Volkswagen“ треба да се фокусира на префрлување на електрични автомобили и автономни возила. И ова може да се случи само со некои промени.

„Треба да се фокусираме на она што не чека. И, соодветно, да ги измериме брендовите според новите барања за електрификација, дигитализација и поврзување. Секој од нив има простор за маневрирање и мора да го најде своето ново место“, рече Дис.

Покрај создавањето на заедничка архитектура за врвни електрични возила, „Volkswagen“ треба да ослободи пари за нови технологии за автономно движење и мобилност. Овие пари ќе бидат најлесно обезбедени при продажба на која било од брендовите. Дел од управата на групацијата не верува дека треба да се вложат пари во електрични верзии на моќни спортски автомобили, бидејќи тие нема да бидат барани на пазарот.

За возврат, водечките аналитичари истакнуваат дека поради многуте брендови што ги поседува, „Volkswagen“ е помалку ефикасен и инфериорен во однос на конкурентот „Toyota“. Јапонската компанија е проценета двојно повисока од германската – 170 милијарди евра, иако минатата година продаде помалку автомобили. Сепак, „Toyota“ вработува 359.000 луѓе, додека групацијата „Volkswagen“ има 671.000 лица. И ова исто така значително ги зголемува трошоците.

Самиот Дис верува дека проценката на неговата компанија ќе се зголеми откако пазарот ќе сфати колку се профитабилни неговите електрични возила. Сепак, „Volkswagen“ се соочува со краткорочна инвестициска криза, бидејќи се очекува емисиите на штети во ЕУ да се намалат за 50% до 2030-та година, што значи нови казни за производителите доколку не успеат. И единствениот начин да се направи тоа е огромно зголемување на продажбата на електрични возила.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП