19 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗЗапочна производството на хибридниот „Kia Sorentо“

Започна производството на хибридниот „Kia Sorentо“

Новата платформа, интелигентно дизајнираната кабина и погонот се одговорни за глобално најуспешниот „SUV“ на „Kia“ за прв пат да добие електрична енергија.

„Kia“ започна со производство на новиот хибриден „Sorentо“, кој е прва електрифицирана верзија на најпознатиот теренец на „Kia“. Четвртата генерација на „Sorentо“ се произведува во фабрика во јужнокорејскиот град Хвасеонг, каде ги произведуваат сите три верзии (хибриден, дизел и бензин).

Првите хибридни примероци од фабриката во Јужна Кореја ќе бидат наменети за европските пазари, додека „Sorentо“ за американскиот пазар ќе се произведува во Вест Поинт во американската сојузна држава Џорџија. Третата генерација на „Sorentо“, која беше произведена во истата фабрика, освои бројни награди за квалитет. Новиот модел ќе ги задржи подеднакво високите стандарди на производство и контрола на квалитетот.

„Sorentо“ е еден од главните модели на „Kia“ скоро две децении, а од неговото лансирање во 2002-ра година, се продадени повеќе од 3 милиони примероци низ целиот свет. Продажбата во Европа започнува во текот на есента, додека на другите глобални пазари се очекува до крајот на годината. На крајот на годината, новиот „Sorentо“ за прв пат ќе биде понуден како додаток-хибрид.

Новиот „Sorentо“ е првото возило што е изградено на новата генерација платформа на „Kia“ за теренци со средна големина. Платформата со голема каросерија, која искористува максимум од багажот и патничкиот простор, му гарантира на „Sorentо“ дека ќе биде еден од најразновидните и најпространи „SUV“ модели со три реда седишта. Покрај тоа, неговиот иновативно дизајниран простор овозможува инсталирање на новите електрифицирани погони на „Kia“, што резултира со помала потрошувачка на гориво, пониски емисии и подобри можности на моторот.

Хибридниот електрифициран погон на „Sorentо“ – „Smartstream“ е достапен во комбинација со мотор 1.6-литарски „T-GDi“ со литиум-јонски полимер батерија со капацитет од 1,49 kWh и електричен мотор со моќност од 44,2 kW. Интелигентно дизајнираната платформа овозможува батериите да бидат поставени под возилото, со минимален упад во просторот на кабината и багажникот.

Новиот електрифициран погон со 230 KS и 350 Nm вртежен момент комбинира пониски емисии на CO2 и високи перформанси на моторот. Енергијата се пренесува преку 6-степен автоматски менувач со употреба на електричен уред на менувачот, кој со паралелно работење и минимална загуба на енергија овозможува целосна моќност на моторот и електричниот мотор. Ова резултира со моментално забрзување при секоја брзина, со директен пристап до моќност на батеријата при големи брзини.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП