Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,322.35 0.93%    KMB 6,202.99 -0.46%    MPT 64,939.86 -0.09%    OHB 4,650.00 1.09%    RZLV 38.00 -5%    RZUS 55.70 9.22%    SBT 2,707.00 6.12%    TEL 318.00 2.91%    TNB 17,400.00 0.29%    ZPKO 2,270.00 0%    

Пандемијата донесе раст на продажбата на „Procter & Gamble“

Време: 22:03

Датум: јули 31, 2020

Категорија: КОМПАНИИ

Зголемената потрошувачка на производи за домаќинства, како што се прашок за перење, плус зголеменото складирање, помогна во продажбата на „Procter & Gamble Co.“. Но, растот може да забави, пренесува „Bloomberg“.

„P&G“, кој поседува брендови како „Tide“, „Always“ и „Gillette“, забележа раст од 5 отсто во органска продажба во кварталот што заврши на 30 јуни. Ова и помогна да се зголемат приходите на одделот за грижа на ткаенини и домот за рекордни 14% во фискалниот четврт квартал. Компанијата исто така забележа двоцифрено зголемување на растот во единицата за грижа за семејство.

„Нема ништо случајно во овие резултати“, вели финансискиот директор, Џон Молер. „Ќе го придвижиме моментумот напред кон следната година“, рече тој.

Според „P&G“, растот ќе продолжи и во тековната фискална година, но во умерени количини. Органските приходи, кои ги исклучуваат ефектите од факторите како што се аквизицијата и промените во валутите, се очекува да растат од 2% на 4% во фискалната 2021-ва година. Ова е под 6% од минатата година. Очекувањата на компанијата се за раст на основната заработка по акција од 3% до 7%, што е исто така под 13% во минатата година.

Според Молер, растот на производите за дома и лична нега ќе продолжи бидејќи потрошувачите поминуваат повеќе време дома. Компанијата ужива и во зголемената продажба во Кина, која „многу добро се опоравува“.

Сепак, има некои слабости во извештајот. Бидејќи луѓето кои седат дома не се бричат толку често, единицата за одржување на изгледот беше единствена со пад на органската продажба за кварталот во услови на пад на продажбата на жилети. Продажбата на марката од високата класа „SK-II“, исто така, опаѓа како резултат на де факто прекинување на шопингот во продавници без царини на аеродромите.

Сепак, компанијата е оптимист. „Имаме причини да веруваме дека ќе продолжиме да ги надградуваме и горниот и долниот ред“, рече Молер, со оглед на приходите и профитот.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • „Goldman Sachs“ ја намали својата квартална добивка за 85%, како резултат на трошоците од „1MDB“

    „Goldman Sachs“ ја намали својата квартална добивка за 85%, како резултат на трошоците од „1MDB“

    „Goldman Sachs“ ги зголеми своите резерви за уште 2,01 милијарди долари, откако постигна договор со малезиските власти во врска со истрагите за улогата на банката…

  • „T-Mobile“ го замени „АТ&Т“ и стана втор по големина телеком во САД

    „T-Mobile“ го замени „АТ&Т“ и стана втор по големина телеком во САД

    „T-Mobile“ привлече повеќе месечни претплатници отколку што се очекуваше во вториот квартал и најави дека е пред својот конкурент „АТ&Т“, а со тоа стана втор…

  • Македонијатурист А.Д прокнижи загуби во првите шест месеци од 2020 година

    Македонијатурист А.Д прокнижи загуби во првите шест месеци од 2020 година

    Друштвото во првите шест месеци од 2020 година од својата основна дејност- хотелски и ресторански услуги  како и од други споредни дејности оствари  негативен финансиски…

  • НЛБ Банка прокнижи добивка од 705 милиони денари за периодот јануари-јуни 2020

    НЛБ Банка прокнижи добивка од 705 милиони денари за периодот јануари-јуни 2020

    НЛБ Банка АД Скопје за периодот јануари-јуни 2020 година оствари нето добивка во износ од 705.377 илјади МКД, што претставува намалување за 26,8% во однос…

  • „Hilton“ објави загуба од 430 милиони евра и очекува долго закрепнување

    „Hilton“ објави загуба од 430 милиони евра и очекува долго закрепнување

    Американската хотелска групација „Hilton“ предупреди дека има „долг пат“ да се опорави, откако ги објави еден од најлошите квартали во историјата, бидејќи пандемијата ја турна…

  • „Lufthansa“ губи по 450.000 евра на час и планира драстични отпуштања

    „Lufthansa“ губи по 450.000 евра на час и планира драстични отпуштања

    Некогаш најголемата авиокомпанија по приходи во Европа, „Deutsche Lufthansa AG“ предупреди дека присилните отпуштања во Германија се повеќе од веројатни поради бавниот напредок на преговорите…

  • Telekom MK апликацијата постојано станува подобра

    Telekom MK апликацијата постојано станува подобра

    Нови функционалности: продолжување договор и промена на тарифен модел Промотивна понуда само преку Telekom МК: 2.000 денари дополнителен попуст за смартфон со продолжување договор и…

  • Богатството на Цукерберг се искачи на 100 милијарди долари

    Богатството на Цукерберг се искачи на 100 милијарди долари

    Богатството на основачот на Фејсбук, Марк Цукерберг достигна 100 милијарди долари, откако социјалната мрежа започна со нова услуга на куси видеа, пренесе Би-би-си. Компанијата пред…

  • ИутеКредит и Нептун со ново иновативно решение за онлајн шопинг

    ИутеКредит и Нептун со ново иновативно решение за онлајн шопинг

    Насочени кон комплетна дигитализација на финасиските услуги и константно изнаоѓање на иновативни решенија кои ќе го поедностават начинот на купување онлајн, ИутеКредит Македонија во партнерство…

  • Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

    Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

    Македонски Телеком во првите шест месеци од 2020 година бележи добри резултати наспроти сите предизвици на работењето што ги наметна ковид-19 пандемијата. Продолжува трендот на…